کد خبر : 56602

هفته تلخ پرسپولیس چگونه تمام می‌شود؟

 هفته تلخ پرسپولیس چگونه تمام می‌شود؟

تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس همگی در هفته اخیر بازی‌های خود را واگذار کردند و حالا تیم بزرگسالان فردا باید در حساس‌ترین جدال نیم فصل به مصاف حریف سنتی برود.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که فردا عصر قرار است 94مین دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود، تیم‌های رده پایه پرسپولیس نیز در هفته گذشته چهار شکست را در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید تجربه کرده‌اند.

رده نونهالان - 16 دی‌ماه / سایپا 2 - 0 پرسپولیس

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال پایه استان تهران دو تیم سایپا و پرسپولیس سه‌شنبه هفت گذشته در ورزشگاه شهید اسماعیلی به مصاف یکدیگر رفتند که خودروسازان موفق شدند دو بر صفر سرخ‌پوشان را از پیش‌روی بردارند.

رده امید - 18 دی‌ماه / استقلال 2 - 1 پرسپولیس

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال پایه استان تهران، دربی سرخابی‌های پایتخت برگزار شد که شاگردان آرش برهانی موفق به ثبت کامبک شدند و پرسپولیس را در ورزشگاه امام رضا(ع) شکست دادند تا دومین شکست هفته اخیر پرسپولیسی‌ها این‌چنین مقابل حریف سنتی رقم بخورد.

 

رده جوانان - 19 دی‌ماه / سایپا 2 - 1 پرسپولیس

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال پایه استان تهران، تیم فوتبال جوانان سایپا در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی به مصاف تیم پرسپولیس رفت و در یک مسابقه تماشایی و پر هیجان با نتیجه دو بر یک پیروز این مسابقه شد.

 

 

رده نوجوانان - 20 دی‌ماه / سایپا 1 - 0 پرسپولیس

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال پایه استان تهران، تیم فوتبال نوجوانان سایپا در ورزشگاه شهید درفشی‌فر به مصاف تیم پرسپولیس رفت و موفق شد با یک گل پرسپولیس را شکست دهد.

 

باید دید در تقابل فردا دو تیم پرطرفدار پایتخت، هفته تلخ باشگاه پرسپولیس با شکست در دربی مقابل استقلال تکمیل خواهد شد یا شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌تواند نتایج ضعیف هفته اخیر باشگاه پرسپولیس را جبران کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها