کد خبر : 56574

به پرسپولیس گل زدم و تهدید شدم

به پرسپولیس گل زدم و تهدید شدم

سرمربی تیم نوجوانان استقلال درباره دربی پیش رو به خبرورزشی گفت: بازی استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان کم‌تجربه هر دو تیم می‌تواند استرس‌زا باشد ولی چون بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود بازیکنان استرس بسیار کمتری خواهند داشت.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور سابقه دو مرتبه گلزنی در دربی را دارد. او از دو خاطره به عنوان بهترین خاطرات دربی‌هایش نام برد و گفت: یکی از بهترین خاطراتم دربی سال ۷۹ و تک‌گلی بود که به پرسپولیس زدم، بیشتر از پنج سال بود موفق به شکست پرسپولیس نشده بودیم. در آن دیدار قرار بود فیکس بازی کنم ولی شب قبل از بازی منصورخان به من گفت تو بازیکن فیکس من هستی اما در این بازی فکر می‌کنم با توجه به شرایط بازی تو در نیمه دوم بیشتر به کار بیایی و من هم گفتم هر جور شما صلاح می‌دانید و بالاخره در نیمه دوم به میدان رفتم. یادم هست یک کرنر به نفع پرسپولیس گرفته شد و محمود فکری توپ را دفع کرد و به دین‌محمدی رساند و سیروس هم لب خط یک پاس بلند برای من در میانه زمین فرستاد و من هم با جلو انداختن توپ انصاریان را جا گذاشتم و با یک بغل پا به داود فنایی گل زدم.

او ادامه داد: البته آن گل برای من دردسرهایی داشت چون آدم‌هایی که خود را طرفدار تیم رقیب معرفی می‌کردند به تلفن خانه ما زنگ زده و من و خانواده‌ام را تهدید می‌کردند. دومین خاطره‌ من مربوط به دربی سال ۸۳ است که در حالی که ۲- یک عقب بودیم موفق به شکست ۳ بر ۲ این تیم شدیم. در آن دیدار در دقیقه ۹۰ یک موقعیت خوب را به بالای دروازه زدم و به شدت از این بابت ناراحت بودم که سه دقیقه بعد مدافعان پرسپولیس سراسیمه توپ را دفع کردند که اتفاقی این توپ به پای من خورد و تبدیل به پاسی شد که به فرزاد مجیدی رسید و او هم با یک ارسال برای قربانی، موقعیت خوبی را ایجاد کرد که پیروز قربانی هم آن را به گل تبدیل کرد (با خنده). فکر می‌کنم خدا از ناراحتی من ناراحت شد و ما گل سوم را زدیم!

سرمربی تیم نوجوانان استقلال ادامه داد: بازی استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان کم‌تجربه هر دو تیم می‌تواند استرس‌زا باشد ولی چون بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود بازیکنان استرس بسیار کمتری خواهند داشت و باید کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند. 

اکبرپور درباره کری‌خوانی برخی مسئولان و هواداران تیم رقیب گفت: من خودم اهل حاشیه نیستم و علاقه‌ای هم به مسائل حاشیه‌ای ندارم ولی خطاب به آنهاهایی که درباره اصالت صحبت می‌کنند باید عرض کنم اصالت به حرف و شعار نیست اصالت باشگاه استقلال در قاره آسیا اعتبار بالایی دارد و تازه به دوران رسیده‌ها در مورد این مسئله صحبت و ادعا می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها