کد خبر : 56573

پرمهره ترین تیم ایران از نظر یک پرسپولیسی


پرمهره ترین تیم ایران از نظر یک پرسپولیسی

دستیار اسبق یحیی گل محمدی گفت: با توجه به خالی بودن دست یحیی گل محمدی وی در دربی دنبال گل نخوردن و کنترل بازی است.

به گزارش فارس، رضا ترابیان درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی اظهار داشت: در این 3-2 ماه تغییرات زیادی در پرسپولیس ایجاد شد. برخی بازیکنان خیلی خوب از تیم یحیی گل محمدی رفتند و خودم اعتقاد داشتم احتمال دارد این تیم نتواند در لیگ قهرمان نتیجه بگیرد اما نفراتی که جایگزین ستاره‌هایی مثل علیپور و ترابی شدند، با چند جلسه تمرین هماهنگی خوبی با سایر نفرات به دست آورده و عملکرد خوبی داشتند. به همین دلیل پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند اما در ادامه جدایی بازیکنانی مثل خلیل زاده، نادری و محرومیت آل کثیر سبب شد دست کادرفنی بسته تر از قبل شود.

وی ادامه داد: کمبود مهره های تاثیرگذار در بازی فینال آسیا کار را به جایی رساند که پرسپولیس نتوانست قهرمان شود. پس از آن هم بشار رسن از تیم جدا شد. اکنون پرسپولیس در خط حمله و دفاع شرایط دشواری دارد اما وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر خیلی بهتر بوده زیرا این تیم بازیکنان زیادی در اختیار دارد و برخلاف پرسپولیس دست کادرفنی این تیم باز است. در بازی‌های اخیر هم با رسیدن به هماهنگی لازم از لحاظ سبک و نتیجه گیری شرایط ایده‌آلی داشته است.

ترابیان ادامه داد: وقتی من درباره مهره‌های پرسپولیس صحبت می‌کنم منظورم این است از لحاظ نفراتی بالانس نیست. پست تخصصی سیامک نعمتی دفاع راست نیست اما با توجه به اشتباه کمرشکن مهدی شیری در بازی اولسان، اعتماد گل محمدی به وی سلب شده است. به همین دلیل مجبور است از سیامک در پست غیر نخصصی استفاده ‌کند. همچنین می‌بینیم وحید امیری در پست مهاجم نوک و احمد نوراللهی پشت مهاجم به زمین می‌روند که پست غیرتخصصی‌شان است. این مسائل کادرفنی را ناراحت کرده و خیلی مواقع مجبور می‌شود با تک مهاجم و دو هافبک دفاعی بازی کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها