کد خبر : 56560

ترابی به پرسپولیس بر می گردد؟

ترابی به پرسپولیس بر می گردد؟

تعویض مهدی ترابی دقایقی قبل از سوت پایان بازیِ العربی و الاهلی این بار خالی از نشانه‌های منفی دفعات قبلی بود.

به گزارش "ورزش سه"،مهدی ترابی پنجمین بازی پیاپی برای العربی را بدون مشکل پشت سر گذاشت تا دقیقه ۹۰ در زمین بود که حضورش در زمین و حرکات تکنیکی‌ای که او انجام می‌داد، مدام مورد توجه کارگردان شبکه الکاس قطر بود

امشب هم در بازی مقابل تیم الاهلی که در زمانی هم صدرنشین لیگ ستارگان قطر بود، العربی از همان ابتدا با نفوذهای محمدی و ترابی از چپ و راست، عرصه را بر حریف تنگ کرد و خیلی زود روی حرکتی که ترابی آغاز کرده بود، توسط کاپیتانش از درون محوطه جریمه به گل رسید.

پس از این گل، العربی از حمله دست نکشید و کماکان نبض بازی را در دست داشت ولی در نیمه دوم شرایط بازی تا حدی تغییر کرد، اما در حالی که مسابقه در آستانه اتمام بود، آنها گل دوم را نیز با یک ارسال زیبا از جناح راست و یک ضربه سرضرب از سوی مهرداد محمدی به ثمر رساندند که البته این گل مردود شد تا با همان تک‌گل، فاتح دربی سبز و قرمز دوحه باشد.

 

این پیروزی اهمیت ویژه‌ای در بین تماشاگران الاهلی دارد که تعدادی از آنها از نزدیک مسابقه را  تماشا می‌کردند؛ دیداری که نشان می‌دهد تیم العربی با مربی ایسلندی‌اش، هالگریمسون می‌تواند آرام آرام خود رابه بالای جدول نزدیک کند؛ جدولی که البته همچنان مدعیانش دو تیم ترسناک لیگ، السد و الدحیل هستند که هر دو تیم در این هفته ۸ گل به حریفانشان زدند. همچنین القطر با بشار رسن و الریان با شجاع خلیل‌زاده و البته سرمربیگری لوران بلان نیز رقبای سرسختی برای دو تیم بالای جدول محسوب خواهند شد.

در این بین، بهبود وضعیت کیفی ترابی که به شدت زیر ذره‌بین رسانه‌های قطری قرار داشت، خبری خوب برای دنبال کنندگان این بازیکن سابق پرسپولیس محسوب می‌شود. او امشب پُرتلاش و تکنیکی بود و البته باید به مهرداد محمدی هم اعتبار خاص خود را داد؛ بازیکنی که بی‌ادعا و کم سر و صدا به درخشش خود در رقابت‌های لیگ ستارگان ادامه می‌دهد.

 

 

سرمربی سابق تیم ملی ایسلند با آماده شدن دو ستاره ایرانی‌اش امید زیادی به جبران نتایج ابتدای فصل و اضافه شدن به جمع مدعیان دارد؛ هالگریمسون عنوان کرده خوشحال است که ترابی و محمدی در ترکیب تیمش هستند و می‌تواند نمایش موثر آنها در زمین ببیند

بازی بعدی العربی سه‌شنبه شب هفته آینده(چهار روز دیگر) مقابل الغرافه رده چهارمی برگزار می‌شود که ادامه روند موفقیت‌آمیز آنها با بهره‌مندی از ترابی و محمدی می‌تواند اختلاف امتیازی آنها با حریف خود را به عدد ۲ کاهش دهد و بیشتر از همیشه این تیم را به بالای جدول نزدیک کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها