کد خبر : 56536

فرصت هافبک استقلال برای جبران اشتباه تلخ در دربی

فرصت هافبک استقلال برای جبران اشتباه تلخ در دربی

فرشید اسماعیلی به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم استقلال تهران فرصت دارد در بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس یک اشتباه بزرگ را جبران کند.

به گزارش ایلنا، مطمئنا اشتباهات بزرگ بازیکنان توسط هواداران متعصب یک تیم هرگز فراموش نشدنی نیست؛ حال بازیکن تاثیرگذار باشد و این اتفاق در یک بازی حساس مانند شهرآورد رقم بخورد، به سختی قابل بخشایش خواهد بود؛ جایگاهی که فرشید اسماعیلی از فروردین ماه سال گذشته در آن قرار دارد.

بازی برگشت بین استقلال و پرسپولیس در تعطیلات عید نوروز 98 بهترین فرصت برای تیم وینفرد شفر بود تا با برتری مقابل سرخپوشان به صدر جدول رده بندی برسد و در فاصله باقی مانده به پایان فصل حتی سرنوشت قهرمان را عوض کند اما ضربه چیپی که اسماعیلی به دست آورده بود تا نتیجه بازی را به تساوی بکشاند فراتر از حد انتظار اوج گرفت و از بالای دروازه بیرانوند به اوت رفت تا سرنوشت آن بازی، آن تیم و همینطور اسماعیلی را دستخوش تغییر کند.

اسماعیلی که به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در خط میانی استقلال علاقه داشت تا در آن بازی به یک ستاره تبدیل شده و با گل چیپش بر سر زبان‌ها بیفتد؛ از آن سوی بام افتاد و خراب کردن یک فرصت عالی گلزنی او را با فرسنگ‌ها از آنچه نزد هواداران محبوب بود، دور کرد. اسماعیلی از آن زمان تا به امروز مطمئنا به دنبال فرصتی برای جبران بوده اما این اتفاق در مسابقات معمولی جبران ناپذیر است و او باید خودش را در دربی اثبات کند.

هافبک طراح آبی‌ها که فصل گذشته فرصت زیادی به دلیل مصدومیت برای حضور در مسابقات به دست نیاورد، دربی رفت و برگشت را هم به همین ترتیب از دست داد و از این رو نتوانست خاطره تلخ را از اذهان پاک کند. او به لطف رویارویی استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی این فرصت را به دست آورد تا برای این بازی خودش را اثبات کند اما طی 51 دقیقه‌ای که در ترکیب تحت هدایت فرهاد مجیدی به میدان رفت نتوانست تاثیر چشم گیری در روند بازی داشته باشد و با فرشید باقری تعویض شد.

اسماعیلی حالا فرصت دارد یک ضربه را بعد از نزدیک دو سال از خاطراتش پاک کند. او بعد از تمدید قرارداد یکساله در تابستان طی هفته‌های ابتدایی روند مناسبی داشت که مسائل انضباطی روی مبلغ قراردادش موجب شد تا پیش از بازی با آلومینیوم اراک از شرایط مسابقه به دور باشد و اجازه حضور در تمرینات را نداشته باشد. در بازی هفته دهم لیگ برتر حضور اسماعیلی به عنوان یک مهره خلاق برای انتقال توپ از خط دفاعی به خط حمله موجب شد تا آبی‌ها بازی چشم نوازی داشته باشند و با کسب سه امتیاز ارزشمند به استقبال بازی پیش رو بروند. او روی گل اول تاثیر مستقیم داشت و با پاس به ارسلان مطهری او را در فرصت گلزنی قرار داد.

در نود و چهارمین تقابل استقلال و پرسپولیس یکی از بازیکنان مورد توجه بدون شک فرشید اسماعیلی خواهد بود که انگیزه زیادی برای اثبات خودش دارد. او در بازگشت به ترکیب عملکرد موفقی داشت تا به احتمال یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی محمود فکری برای دربی باشد. استفاده از او در بازی با آلومینیوم روی بهبود روند خط حمله تاثیر مستقیم داشت و امیدوار است تا با یک پاس گل یا یک گل به خاطره تلخ چیپ پایان بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها