کد خبر : 56512

باختن به استقلال تبعاتی بدی دارد

باختن به استقلال تبعاتی بدی دارد

هافبک اسبق پرسپولیس گفت: هر تیمی در دربی جنگ وسط زمین را ببرد شانس بیشتری برای کسب سه امتیاز دارد.

به گزارش فارس، ناصر محمدخانی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی ۹۴ پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس برخلاف نیمه دوم در نیمه اول بازی با سپاهان خیلی بد کار کرد و به نظر می‌رسید زهر این تیم را گرفته اند. البته تحت فشار بودن و جوانی مهاجمان سبب شده روحیه آنها از بین برود و وقتی صاحب موقعیت ‌می‌شوند به دلیل استرس و عدم تمرکز آن را از دست می دهند اما با توجه به جوانی‌شان جا برای بهتر شدن دارند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند و اگر این پیراهن را به سختی به دست آورده اند، ساده از دست ندهند زیرا اگر خوب بازی نکنند نفرات دیگر جایگزین شان می شوند. پرسپولیس تیم بزرگ و پرهواداری است و این نفرات کار سختی دارند اما باید بیشتر تلاش کرده و زحمت بکشند. باید با مهاجمان هم تمرینات اختصاصی انجام شود تا راه های گلزنی را بیشتر یاد بگیرند و با این وضعیت شرایط تیم در خط حمله بهتر می شود.

محمدخانی ادامه داد: در این چهار سال که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده همیشه در دور رفت بیشترین امتیاز را جمع کرده‌ایم و به همین دلیل در دور برگشت پشتوانه امتیازی خوبی داشت. برای رسیدن به قهرمانی باید در ورزشگاه آزادی تمام حریفان را شکست بدهیم زیرا تساوی در این استادیوم برای پرسپولیس مانند باخت ضعیف است. اینگونه امتیاز از دست دادن ها کار را سخت می‌کند درحالیکه برای تکرار دفاع از عنوان قهرمانی باید سه امتیاز دیدارهای خانگی را به دست آورد.

دربی 91

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: تمام درگیری‌ها آن وسط اتفاق می افتد و هافبک ‌های دفاعی نباید اجازه بدهند توپ به منطقه خطر برسد. هر تیمی جنگ‌های مرکز زمین را ببرد، قطعا مهاجمانش هم خوب تغذیه می‌شوند. طبیعتا من هم که سال‌ها بازیکن و مربی پرسپولیس بوده‌ام آرزوی پیروزی تیم محبوب خودم را دارم.

محمدخانی ادامه داد: پرسپولیس نسبت به استقلال دو بازی عقب افتاده دارد و با بردن دربی ‌روحیه بالایی به دست می‌آورد و شک ندارم خیلی زود به صدر باز می‌گردد اما باخت به استقلال هم تبعات بدی دارد و سخت می توان تیم را جمع کرد. در این حالت بازیکنان و کادرفنی تحت فشار شدیدی قرار می گیرند و توان خود را لحاظ ذهنی و فیزیکی از دست می‌دهند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها