کد خبر : 56507

نام گلزن دربی را می‌دانم به خودش هم گفته‌ام!


نام گلزن دربی را می‌دانم به خودش هم گفته‌ام!

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من نام گلزن دربی ۹۴ را می‌دانم و به خود او هم گفته‌ام که در این مسابقه گل خواهد زد.

به گزارش فارس، داود سیدعباسی در مورد دربی ۹۴ که دوشنبه ۲۲ دی‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم یک بازی خوب را شاهد باشیم اما این حرف‌های کلیشه‌ای که برخی می‌گویند این بازی هم سه امتیاز دارد را قبول ندارم این مسابقه شرایطش خیلی فرق دارد و ارزش این مسابقه خیلی بیشتر از سه امتیاز است. این را پیشکسوتان قدیمی‌تر از ما هم گفته‌اند و من هم آن را تکرار می‌کنم. هر تیمی هم که در این بازی بتواند خودش را به خوبی کنترل کند و از لحاظ روحی و روانی خوب باشد برنده خواهد شد.

وی در مورد  اینکه حداقل اسم یکی از این بازیکنان را بگوید، گفت:در آن زمان رضا عنایتی اولین دربی خود را انجام داد و خیلی تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود، البته بعدها عنایتی خودش یکی از دربی‌بازهای خفن شد.

سیدعباسی در مورد اینکه دوست دارم در دربی ۹۴ کدام تیم برنده شود گفت: ‌این مسئله در دلم است و آن را بازگو نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیکنان دربی دارد، عنوان کرد: بازیکنان هر دو تیم بدانند ترس در این مسابقه برادر مرگ است. برخلاف صحبت‌هایی که گاهی مطرح می‌شود هیچ وقت به ما هم توصیه نشد که این بازی مساوی شود حتی آن زمان که من در این دو تیم بازی می‌کردم شاهد مساوی‌های پی‌درپی بودیم که چنین بحث‌هایی مطرح می‌شد اما به نظر من هر دو تیم در این مسابقه دوست ندارند بازنده شوند و اگر به بازیکنان دو تیم بگویند که دربی با نتیجه مساوی تمام می‌شود راضی هستند چون ترجیح می‌دهند بازنده دربی نباشند.

بازیکن اسبق سرخابی ها ادامه داد: این حرف‌ها را با صداقت بیان می‌کنم و دوست ندارم صحبت‌های کلیشه‌ای بگویم. من خودم با استقلال در دربی گل زده‌ام اما اینها همه مربوط به گذشته است و اکنون عضو تیم شهرخودرو هستم. ولی در آن فصل که با استقلال در دربی گل زدم بهترین بازیکن لیگ هم شدم خدا به گلزن دربی نظر می‌کند. 

سیدعباسی در مورد اینکه تصور می‌کند کدام بازیکن در دربی ۹۴ گلزنی کند، گفت: من به گلزن دربی گفته‌ام که در مسابقه دوشنبه گلزنی خواهد کرد اما اسم او را اکنون نمی‌گویم اما بعد از اینکه در دربی گل زد خودش اگر دوست داشت مصاحبه کند و بگوید.

وی در مورد اینکه منظورش ارسلان مطهری است، گفت: نه، مطهری نیست. بازیکنی در این دربی گل می‌زند که شاید به نظر خیلی‌ها گزینه هشتم و نهم گلزنی در دربی هم نباشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها