کد خبر : 56482

یورش استقلال به ارتش سرخ با تمام قوا

یورش استقلال به ارتش سرخ با تمام قوا

محمود فکری بهترین نتایج را در میان سرمربیان چند فصل اخیر استقلال گرفته است با این حال به نظر می رسد او برای کسب محبوبیت کامل یک گام دیگر لازم دارد.

باوجود نتایج خوب محمود فکری هنوز هم برخی پیشکسوتان استقلال و هواداران به دنبال عملکرد بهتری از استقلال هستند.

این انتظار می تواند با یک برد در دربی و شکست دادن رقیب سنتی برآورده شود. در واقع محمود فکری با بردن پرسپولیس می تواند مالک صد در صد قلب هواداران استقلال شود. استقلال و پرسپولیس در شرایطی به هم رسیده اند که به نظر می رسد پرسپولیس در یکی از کم فروغ ترین دوران چند سال اخیر خود است و همین فرصت مناسبی برای استقلال فراهم خواهد کرد.

از این رو قابل پیش بینی است که او با تمام توان به ارتش سرخ یورش ببرد. سرمربی استقلال برای این هجوم اسلحه های مناسبی هم در اختیار دارد.

اگر چه با جدایی علی کریمی از استقلال هنوز مشکل یک بازیساز قابل اطمینان در خط میانی این تیم برطرف نشده اما بازیکنان دیگر در هفته های گذشته نشان داده اند که قابلیت هجومی بالایی دارند.

محمود فکری در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که ارسلان مطهری و مهدی قایدی هر دو در هفته های اخیر گلزنی کرده اند و از آمادگی روحی بالایی برخوردار هستند.

همچنین وریا غفوری نیز در این فصل نمایش هجومی بیشتری نسبت به فصل گذشته از خود نشان داده است. روی نیمکت نیز به همان میزان که دست یحیی گل محمدی بسته است، دست فکری برای تغییر در ترکیب در صورت نیاز باز است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها