کد خبر : 56475

خوردبین: دوست دارم امیری گل دربی را بزند


خوردبین: دوست دارم امیری گل دربی را بزند

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم این تیم با رفتن علیپور و محرومیت آل‌کثیر با مشکل جدی در خط حمله مواجه شده است.

به گزارش خبر ورزشی، محمود خوردبین سرپرست متعصب و قدیمی پرسپولیس این روزها بیشتر در خانه است و به خاطر کرونا خیلی بیرون نمی‌آید. البته او از تماشای بازی‌های پرسپولیس نیز غافل نیست. پس از بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان دقایقی با محمود خوردبین همکلام شدیم‌.

بازی پرسپولیس و سپاهان را چطور دیدید؟

به نظر می‌رسید دو تیم یک مقدار با احتیاط بازی می‌کردند. البته پرسپولیس در هافتایم (‌نیمه) دوم بهتر بازی کرد و می‌توانست برنده مسابقه شود. هرچند سپاهانی‌ها هم دو موقعیت خیلی خوب داشتند.

بهترین بازیکن پرسپولیس جلوی سپاهان چه کسی بود؟

به نظرم حامد لک خیلی عالی بازی کرد. او درپرسپولیس تبدیل به یک گلر کامل شده و روی توپ‌های هوایی و زمینی کم اشتباه نشان داده است.

اما به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟

ان‌شاالله در اردوی بعدی دعوت می‌شود چون حامد لک شایستگی‌های خودش را پس از رفتن علیرضا بیرانوند نشان داده است.

از تیم سپاهان بازی کدام بازیکن را پسندیدید؟

سروش رفیعی خوب بود.

این تساوی شما را برای دربی نگران نمی‌کند؟

نگران که نه اما پرسپولیس تمام‌کننده ندارد. پرسپولیس درگذشته‌ها با مرحوم همایون بهزادی، فرشاد پیوس و... این اواخر با مهدی طارمی و علی علیپور همواره مدعی آقای گلی بوده است. به نظرم این تیم با رفتن علیپور و محرومیت آل‌کثیر با مشکل جدی در خط حمله مواجه شده است.

در بازی با سپاهان اصفهان هم که یحیی گل‌محمدی تیمش را بدون مهاجم به زمین فرستاد؟

بله، وحید امیری تک و تنها بود. البته حتماً کادر فنی همه چیز را دیده و تاکتیک مناسبی اتخاذ کرده است. از قول من بنویسید این وحید امیری خیلی فوتبالیست زحمتکش و باشخصیتی است. خیلی دوست دارم وحید امیری در دربی گل بزند!

به نظر شما پرسپولیس یا استقلال، کدام‌یک شانس برد در دربی پیش‌رو را دارند؟

من باز هم شانس را به پرسپولیس می‌دهم. دوست دارم تیم محبوبم برنده شود اما همه می‌دانند دربی بازی سختی است. یک بازی خاص که آبستن حوادث زیادی است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند پرسپولیس بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد چالش و مشکل شد و تمرکز این تیم به هم خورد. این حرف را قبول دارید؟

به هرحال پرسپولیس با زحمت و تلاش فراوان به فینال آسیا رسید. تیم‌های بزرگی را شکست داد اما در فینال در عین بدشانسی قهرمانی را به تیم کره‌ای واگذار کرد. طبیعی است چنین باختی روی کل تیم تأثیر منفی بگذارد اما من فکر می‌کنم بچه‌ها با یک برد برمی‌گردند.

ولی پرسپولیس پس از بازگشت از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، در3 بازی پشت‌سرهم برابر نساجی مازندران، ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان نتوانسته به پیروزی برسد؟

بازی با نساجی مازندران شرایط طبیعی نداشت. زمین چمن مصنوعی و آب‌گرفتگی اجازه فوتبال بازی کردن را نمی‌داد اما پرسپولیس می‌توانست ذوب‌آهن را شکست بدهد. یک مقدار بچه‌ها وارد حاشیه و غافلگیر شدند.

منظور شما اخراج سعید آقایی است؟

به هر جهت باید بازیکنان مراقب باشند. سعید آقایی هم از بهترین‌های پرسپولیس است اما بیشتر منظورم غفلت و گل خوردن در دقیقه 90 است. اگر ذوب‌آهن را می‌بردیم برابر تیم سپاهان اصفهان با روحیه و شرایط بهتری بازی می‌کردیم.

بسیار خوب، به عنوان آخرین سؤال نتیجه دربی را چند-چند پیش‌بینی می‌کنید؟

ان‌شاالله  با اختلاف یک گل پرسپولیس برنده می‌شود. البته استقلال هم تیم خوب و قابل احترامی است ولی ما پرسپولیسی‌ها دوست داریم تیم خودمان برنده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها