کد خبر : 56433

اشتباه بزرگ سرمربی پرسپولیس در بازی حساس پیش از دربی

اشتباه بزرگ سرمربی پرسپولیس در بازی حساس پیش از دربی

پرسپولیس در شرایطی در برابر سپاهان متوقف شد که به نظر می رسد سرخپوشان پیش از دربی بیش از هر زمان دیگری به یک برد نیاز دارند.

پرسپولیس در شرایطی بازی پیش از دربی را با نتیجه تساوی به پایان برد که تصمیم عجیب سرمربی این تیم هنوز هم پس از چند روز در حال موشکافی شدن و گمانه زنی است.

یحیی گل محمدی تیمش را بدون مهاجم تخصصی به میدان فرستاد. اتفاقی که شاید برای به خود آوردن مهاجمان این تیم باشد که در لیگ بیستم هنوز نتوانسته اند گلزنی کنند.

با این حال زمان اتخاذ این تصمیم با واکنش رو به رو شده است. سایت ورزش سه در بخشی از گزارش خود در این خصوص نوشت: شاید برای اولین بار در تمام این سال ها بود که پرسپولیس بدون حضور مهاجم تخصصی وارد زمین شد.

این که در سر یحیی چه میگذشته که به این نتیجه رسیده بر همه نامکشوف است اما حتی اگر قصد او بیدار کردن مهاجمانش از خوابی که مانع از گلزنی آن ها می‌شود، باشد، شاید وقتش حالا و پیش از یکی از حساس ترین مسابقات فصل پرسپولیس نبود. به خصوص که سرمربی سرخ ها مدتی است در نشست های مطبوعاتی هم آفتابی نمی‌شود؛ جایی که حداقل در آنجا می‌تواند کمی به بازیکنان روحیه بیشتری برای جنگ بی رحمانه امسال بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها