کد خبر : 56371

نظر سروش رفیعی درباره شجاع خلیل زاده

نظر سروش رفیعی درباره شجاع خلیل زاده

سروش رفیعی هافبک تیم سپاهان گفت: با تمام احترام به پرسپولیس، آقای گل‌محمدی و همبازیان قدیمی شرایط و موقعیت‌های ما به شکلی بود که می‌توانستیم بازی را ببریم.

به گزارش خبر ورزشی ، سروش رفیعی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد، یک فوتبال تماشاگر پسند صورت گرفت و بازی سپاهان و پرسپولیس همیشه قشنگ می‌شود. آرزوی قلبی من این است که شرایط کشور به شکلی شود که تماشاگران هر چه زودتر به ورزشگاه برگردند چون دلمان تنگ شده و واقعا آن جو خاص و شرایط قبلی یادمان رفته است.

وی افزود: با تمام احترام به پرسپولیس، آقای گل‌محمدی و همبازیان قدیمی شرایط و موقعیت‌های ما به شکلی بود که می‌توانستیم بازی را ببریم. آقای نویدکیا حرف خوبی می‌زند، او معتقد است وقتی هوادار در استادیوم نیست همه بازی‌ها سخت و همه بازی را باید با انگیزه به میدان برویم.

هافبک سپاهان در خصوص داوری گفت: آقای خورشیدی داور خوب و قدیمی است ولی من هم مرتب دارم کارت می‌گیرم (با خنده). من سعی می‌کنم همیشه از داوران حمایت کنم حتی اگر روزی شرایط خوب نباشد. ابتدا باید امکانات را برای داوران فراهم کنیم و بعد از آنها انتظار داشته باشیم.

رفیعی در خصوص اینکه شجاع خلیل‌زاده دوست صمیمی‌اش در پرسپولیس نیست عنوان کرد: همه بازیکنان پرسپولیس دوستان من هستند. هر کسی برای زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد و من همیشه برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باز هم رفیعی و خلیل‌زاده در پرسپولیس همبازی شوند گفت: فقط خدا می‌داند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها