کد خبر : 56367

جملات آتشین سیدجلال حسینی در میکسدزون آزادی!

 جملات آتشین سیدجلال حسینی در میکسدزون آزادی!

حسینی می‌گوید که چند تیم لیگ برتر منتظر این روزهای پرسپولیس بودند و حتی برای وقوع آن سرمایه گذاری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره بازی با سپاهان اظهار داشت: بچه های ما خیلی زحمت کشیدند، بازی سختی انجام دادیم. نتوانستیم ببریم و امیدوارم بازی بعدی.

مدافع شماره چهار با اشاره به وضعیت لیگ برتر گفت: همه چیز مشخص بود. یکی دو تیم برنامه ریزی کرده بودند برای همین روزها. حرف هایی که قبلا می‌زدند هم برای همین بود. متاسفانه بقیه تیم ها فریب خوردند و با آن ها شدند، سه چهار پنج تیم باهم بودند.

همه چیز مشخص است، سرمایه گذاری هایی که کردند و کارهایی که نفعشان شد را می‌بینیم اما ما کار خودمان را خواهیم کرد و خیلی تیم ها هم فریب خوردند. الان راهشان را می‌روند و بعضی وقت ها یک حرف هایی می‌زنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا باید منتظر افت پرسپولیس باشیم؟ عنوان کرد: ما تلاشمان را می‌کنیم، اصلا ربطی ندارد.

کاپیتان پرسپولیس درباره سه تساوی این تیم گفت: یک بازی با نساجی در آن وضعیت آب و هوایی بود که فشار زیادی وارد شد. دو بازی سخت هم انجام دادیم و برای دربی اماده می‌شویم. هر بازی حساسیت خاص خود را دارد و آماده می‌شویم و ما باید بیشتر درباره داوری ها صحبت کنیم. کارهایی که می‌کنند خنده دار است، باید کارشناسی شود.

سیدجلال حسینی درباره داوری اضافه کرد: شما یک صحنه را دیدید و کارشناسی می‌کنید اما کل بازی بازیکنان آن ها در ضد حمله ما خطا می‌کردند و داور خیلی راحت برخورد می‌کرد. این ها برنامه ریزی شده و چند تیم باهم این کار را کرده و انجام می‌دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها