کد خبر : 56363

مدافع جنجالی سپاهان: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

مدافع جنجالی سپاهان: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

امید نورافکن مدافع سپاهان پس از تساوی این تیم برابر پرسپولیس گفت که آنها موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش سپاهان و پرسپولیس در استادیوم آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان محرم نویدکیا در این بازی فرصت های گلزنی خوبی را از دست  دادند. امید نورافکن بازیکن سپاهان نیز با اذعان به این موضوع ابراز امیدواری کرد که تیم سابق او یعنی استقلال برنده شهرآورد تهران شود.

نورافکن در پایان این بازی و در مورد دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: فکر می کنم اگر در مورد بازی بخواهم بگویم، سه تا چهار موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم و البته پرسپولیس نیز یک موقعیت داشت که پیام نیازمند آن را مهار کرد و جا دارد از او تشکر کنم. تیم ما برای قهرمانی بسته شده است و مطمئن هستم می توانیم جزو تیم های اول جدول باشیم.

هفته آینده در اصفهان با فولاد بازی داریم. دیدار خیلی سختی خواهد بود. همانطور که می دانید فولاد تیم خیلی خوبی است. امیدوار هستم که بتوانیم 3 امتیاز را در اصفهان نگه داریم و شرایطمان را بهبود ببخشیم

وی در مورد اینکه پرسپولیس را چگونه تیمی دید، گفت: امیدوارم تیم خودم سپاهان بتوانیم در بازی بعدی برنده شویم و برای تیم استقلال در بازی بعدی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که پرسپولیس را شکست بدهند.

نورافکن در مورد چالش هایش با هواداران استقلال بازهم برای این تیم در شهرآورد آرزوی موفقیت می کند، گفت: من اول به دنبال این هستم که با سپاهان به قهرمانی در لیگ برتر برسم چون که فقط یک قهرمانی جام حذفی دارم ولی امیدوارم استقلال هم موفق شود.

 

وی در پاسخ به این سوال فکر می کند گلزن دربی چه کسی باشد، گفت: خیلی دوست دارم این سوال را جواب بدم ولی امیدوارم استقلال این بازی را برنده شود چون این تیم شرایط خوبی دارد. فکر می کنم با این وضعیت، بازی استقلال و سپاهان بازی فوق العاده جذابی شود.

نورافکن در مورد این سوال که تصور می شد پس از تنش هایی که میان او و هواداران استقلال پیش آمد، زیاد دوست نداشته باشید استقلال برنده شود ولی اکنون از این تیم حمایت می کنید، گفت: حمایت من از استقلال، یک حمایت قلبی است. من در بازی استقلال و سپاهان هوای تیم خودم را دارم.

او در پایان گفت: برای تیمی تلاش می کنم که خودم در آن مسئولیت دارم.ولی جایی که از بچگی در آن بزرگ شده ام و کل فوتبالم را مدیون آن باشگاه هستم، مطمئنا در قلب من خواهد بود و همیشه دوستش دارم ولی در حال حاضر اول سپاهان و بعد استقلال.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها