کد خبر : 56316

شورشی های آبی علیه فکری!

شورشی های آبی علیه فکری!

دیدار استقلال و آلومینیوم از جهات مختلف مورد بررسی است که یکی از آنها حضور نفرات تیم اراکی با سابقه بازی برای استقلال است.

به گزارش مشرق - با نگاهی به فهرست بازیکنان تیم آلومینیوم اراک می توان دریافت ۶ استقلالی در این تیم سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال را در کارنامه بازیگری شان دارند و حالا باید در دیدار با این تیم رودرروی تیم سابق شان بایستند.

تقابل این نفرات با تیم سابق شان قطعا رخدادهای جالبی را در پی دارد به ویژه اینکه تقریبا اکثرشان با دلخوری از این تیم رفته اند.

*رسول خطیبی – محمود فکری!

سرمربیان تیم دو تیم استقلال و آلومینیوم در دو برهه همبازی هم در تیم استقلال بوده اند. رسول خطیبی ۴۲ ساله در اوج جوانی و در سال ۲۰۰۰ در جام باشگاه های آسیا به صورت قرضی از باشگاه هامبورگ به استقلال پیوست تا در چند دیدار آسیایی برای این تیم به میدان برود. او پس از بازگشت به تیم قبلی اش در سال ۲۰۰۳ بار دیگر به صورت قرضی و این بار از تیم پاس تهران به استقلال آمد تا در لیگ قهرمانان آسیا به آبی پوشان کمک کند و در هر دو مقطع محمود فکری در ترکیب تیم استقلال جزو با سابقه ها و هم تیمی اش بود. حالا این دو در کسوت مربیگری باید پنجه در پنجه هم بیندازند و زورآزمایی کنند.

*حسین پورحمیدی – مهدی قایدی!

دروازه بان شوشتری فصل پیش استقلال که ابتدای لیگ جاری به صورت قرضی راهی آلومینیوم شد پس از یک سال تلخ و نیمکت نشینی دائمی سید حسین حسینی در دیدار با استقلال انگیزه های زیادی برای اثبات توانایی هایش به هواداران تیم محبوبش و البته بهزاد غلامپور و فرهاد مجیدی دارد. او در دیدار با استقلال قطعا تقابل جذابی با دوست صمیمی اش در استقلال یعنی مهدی قایدی خواهد داشت.

*میثم مجیدی – آرش رضاوند!

میثم مجیدی که در فصل پانزدهم از تیم استقلال خوزستان به استقلال پیوست ۲۴ بازی برای این تیم انجام داد و با اینکه دفاع راست بود دو گل هم برای این تیم زد. او در نیم فصل اول لیگ شانزدهم هم ۹ بازی برای این تیم انجام داد و سپس منصوریان او را کنار گذاشت و با ناراحتی به صبای قم پیوست. او در لیگ جاری تنها در ۳ بازی در اوایل فصل به میدان رفته و پس از آن هرگز فرصت بازی نداشته ولی اگر به میدان برود تقابل زیادی با آرش رضاوند در جناح چپ استقلال خواهد داشت.

*مرتضی آقاخان – محمدحسین مرادمند!

مرتضی آقاخان همان بازیکنی است که در لیگ هجدهم به استقلال آمد ولی اینقدر مصدومیت پیش فصلش طولانی شد که حتی یک بازی هم برای این تیم نکرد و راهی تیم سابقش سایپا شد. در آن سال همه او را بدشانس ترین بازیکنی نام گذاشتند که به استقلال آمده بود. او حالا در فصل جاری به عضویت آلومینیوم درآمده و در ۴ دیدار هم برای این تیم به میدان رفته و اگر روبروی استقلال بازی کند تقابل جدی با محمدحسین مرادمند خواهد داشت.

*جابر انصاری – عارف غلامی!

دیگر استقلالی تیم آلومینیوم جابر انصاری یا همان جابر رفت و برگشت است که با گلزنی به پرسپولیس محبوب قلب استقلالی ها شد و در ۴ فصل ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ برای این تیم به ترتیب ۲۸، ۲۳، ۲۲ و ۲ بازی انجام داد و در هر فصل به ترتیب ۷، ۶، ۴ و یک گل زد. او امروز تقابل های حساسی با عارف

غلامی خواهد داشت. جابر همین حالا بابت طلبی که از استقلال دارد به شدت از باشگاه سابقش ناراحت است.

*اسماعیل شریفات – مسعود ریگی!

آخرین استقلالی تیم آلومینیوم اراک اسماعیل شریفات است که در لیگ برتر دهم و یازدهم جمعا ۴۹ بازی برای این تیم انجام داد و سپس به فولاد برگشت. او که بیشتر در پست هافبک نفوذی بازی می کند قطعا دقایق زیادی با مسعود ریگی در جناح چپ خط هافبک استقلال درگیر خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها