کد خبر : 56308

مخمصه نیم میلیون یورویی پرسپولیس


مخمصه نیم میلیون یورویی پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها بعد از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا با اخبار بدی روبه‌رو شدند.

به گزارش فرهیختگان، پرسپولیسی‌ها بعد از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا با خبر بدی روبه‌رو شدند و آن هم کنار کشیدن دیوان عدالت ورزش از دادرسی پرونده ماریو بودیمیر بود. حالا آنها کمتر از یک ماه دیگر برای پرداخت آن زمان در اختیار دارند و اگر نتوانند در این زمان مشکل این پرونده را حل‌وفصل کنند با محرومیت از 3 پنجره نقل‌وانتقالاتی مواجه می‌شوند و این برای یحیی که در ذهن خود تقویت تیمش در نیم‌فصل را مرور می‌کند اصلا خبر خوبی به‌شمار نمی‌رود.

این اما پایان کار نیست و قرمزپوشان پایتخت در ادامه باید در انتظار احکام CAS درخصوص پرونده کالدرون و دستیارانش و همچنین جری بنگستون باشند و حالا هم که از گوشه و کنار خبر می‌رسد که برانکو و دستیارانش قصد دارند یک بار دیگر علیه پرسپولیس اقامه دعوا کرده و موضوع پرداخت مالیات خود را از طریق فیفا دنبال کنند. حالا مدیران پرسپولیس به‌دنبال این موضوع هستند که درصورت شکست در آخرین پرونده باید چه مبلغی بپردازند.

 بدهی جدید نیم‌میلیون یورویی

اگر پرسپولیسی‌ها و هوادارانش فکر می‌کنند که مالیات برانکو و دستیارانش با چند میلیارد تومان ناقابل حل و فصل می‌شود سخت در اشتباه هستند و آنها باید منتظر حکم سنگین‌تری از سوی فیفا برای این پرونده باشند.

بر اساس شنیده‌ها بدهی مالیاتی سرخ‌ها برای برانکو و دستیارانش رقمی در حدود نیم‌میلیون یورو است که این مبلغ می‌تواند این باشگاه را با چالشی جدید و جدی مواجه کند و در شرایطی که آنها درآمد ارزی ندارند و بدهی‌های زیادی را هم پیش‌روی خود می‌بینند، این موضوع می‌تواند شرایط را در این باشگاه بغرنج‌تر از قبل کند.

نکته قابل تامل ماجرا اینجاست که این پول قرار نیست به حساب برانکو و دستیارانش واریز شود و تمام این پول به جیب دارایی کرواسی می‌رود که نشان می‌دهد عدم‌مدیریت صحیح تا چه اندازه می‌تواند برای یک باشگاه بزرگ و حتی کشور دردسر ایجاد کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها