کد خبر : 56307

آخرین شانس‌های این بازیکن با پیراهن پرسپولیس


آخرین شانس‌های این بازیکن با پیراهن پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس فرصت چندانی برای خودنمایی با پیراهن این تیم در خط حمله سرخپوشان ندارد.

به گزارش مهر، محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس از مهدی عبدی و آرمان رمضانی در خط حمله سرخپوشان پایتخت استفاده کند.

عبدی که بیشتر از رمضانی فرصت بازی با پیراهن پرسپولیس را پیدا کرده است تنها یک بار موفق به گلزنی برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا شد که آن دیدار هم با شکست دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود.

مهاجمان پرسپولیس در حالی خود را برای بازی هفته هفتم آماده می‌کنند که روی هم یک گل هم نزده‌اند تا انتقادات از آنها بیش از پیش شود.

گل محمدی از تلاش هر دو بازیکن خود در تمرینات راضی است اما گل نزدن آنها در بازی‌های رسمی را دلیلی بر افزایش استرس این دو بازیکن در خط حمله پرسپولیس می‌داند.

آرمان رمضانی که هر زمان برای پرسپولیس بازی کرده است فعالیت زیادی در یک سوم دفاعی حریفان داشته است تاکنون سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داده تا فشارها نسبت به خرید این بازیکن افزایش پیدا کند.

گل محمدی که همچنان بابت محرومیت آل‌کثیر از او عصبانی است در صورت ادامه روند ناکامی گلزنی تیمش مجبور به خرید مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی می‌شود. خریدهایی که می‌تواند اسم سایر مهاجمان این تیم را از لیست بازیکنان پرسپولیس خط بزند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها