کد خبر : 56302

پیش‌بینی بورس در فردا سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ / بورس از نظر تکنیکال چه وضعی دارد؟

پیش‌بینی بورس در فردا سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ / بورس از نظر تکنیکال چه وضعی دارد؟

معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و رشد ۱/۵ درصدی شاخص کل همراه بود ولی عرضه در دقایق پایانی معاملات بیشتر شد، اما بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام تقاضا به نمادهای خودرویی و بانکی بازگشت و شاخص کل ۱/۵ درصد رشد داشت. اما این روند صعودی پایدار است؟

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس گفت: فعلا بازار سهام نوسانی است و هنوز اعتماد به بازار سهام برنگشته و همین دلایل باعث شده تا خروج پول و جریان فروش پرقدرت شود. بورس از لحاظ تکنیکالی شرایط بدی ندارد و مستعد رشد است. از طرفی نیز گزارش‌های ماهانه خوب بود اما بازار سهام فعلا روند نوسانی دارد و به سیگنال‌های مثبت واکنشی نشان نمی‌دهد.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: در دقایق پایانی معاملات امروز عرضه در بازار سهام بیشتر شد و احتمالا شروع معاملات فردا با فشار عرضه همراه باشد.

این کارشناس در رابطه با احتمال مذاکره با روی کار آمدن بایدن گفت: مذاکرات بورس را به رکود می‌کشاند زیرا مذاکرات باعث کاهش قیمت دلار می‌شود و اگر قیمت دلار زیاد افت داشته باشد بازار سهام وارد دوره رکود مقطعی خواهد شد.

این کارشناس در پایان گفت: عمق بازار کم، قدرت پول ناکافی و معاملات به قصد نوسان‌گیری و کوتاه مدت انجام می‌شود و شاید گزارشات ۹ ماهه در آینده محرک رشد بورس باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها