کد خبر : 56288

انگیزه شخصی هافبک سپاهان برابر پرسپولیس

انگیزه شخصی هافبک سپاهان برابر پرسپولیس

هافبک طراح سپاهان از انگیزه زیادی برای تقابل با تیم و سرمربی سابق خود برخوردار است.

به گزارش ورزش سه، سروش رفیعی که در این فصل توانسته با ثبت 3 پاس گل و 1 گل زده نمایش درخشانی در ترکیب سپاهان از خود به جا بگذارد، با انگیزه‌های شخصی زیادی برابر پرسپولیس و یحیی گل محمدی حاضر خواهد شد.

هافبک شماره هفت سابق پرسپولیس که در این فصل مقابل مس رفسنجان زننده یکی از گل‌های تیمش بوده، در فصل گذشته و در اقدامی عجیب از سوی گابریل کالدرون در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت. رفیعی اما بعد از این اتفاق با پیشنهاد شهرخودرو راهی مشهد شد اما بعد از نیم فصل برای ادامه جاه طلبی خود راهی سپاهان شد.

رفیعی در فصل گذشته و علیرغم نتایج پرنوسان سپاهان توانست یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم لقب گیرد و کار خود را اینبار با محرم نویدکیا به عنوان اسطوره این باشگاه و یکی از ستاره‌های خط میانی طلایی‌پوشان دنبال کند. او در جمع شاگردان نویدکیا نیز بار دیگر توانسته شرایط مناسبی را در فاز تهاجمی تیمش دنبال کند و یکی از نفرات تاثیرگذار سپاهان طی هفته‌های اخیر بوده تا اکنون با انگیزه‌ای فوق العاده برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی حاضر شود.

شماره هفت سابق پرسپولیس که تاکنون تنها یک بار برابر این تیم و در زمان حضور در فولاد خوزستان موفق به ثبت گل شده، امیدوار است در استادیوم آزادی و در لیگ بیستم نیز موفق به تکرار گلزنی شود و باید دید برای دستیابی تیمش به نتیجه، قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها