کد خبر : 56267

پرسپولیس در بازی عبور یا سلام بر بحران

پرسپولیس در بازی عبور یا سلام بر بحران

آخرین قرار رویارویی پرسپولیس و سپاهان با در زمین حاضر نشدن زردپوشان و سه بر هیچ شدن بازی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

حال یک بار دیگر این دو تیم در شرایطی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که اگر چه هنوز چیزی از لیگ بیستم نگذشته اما پرسپولیس درآستانه دربی مستعد ورود به بحران است.

نتایجی که پرسپولیس تا اینجا کسب کرده به زعم برخی هواداران این تیم در شان مدافع عنوان قهرمانی و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نیست. حتی کار تا جایی پیش رفت که شایعه تغییر کادرفنی را هم در فضای مجازی به راه انداختند. شایعه ای که البته مشخص بود صحت ندارد اما خبر از نارضایتی گروهی از هواداران می دهد.

حالا پرسپولیس در بازی فوق حساس خود برابر سپاهان چاره ای به غیر از بردن ندارد. بازیکنان این تیم باید نشان دهند که رفتن بشار رسن، قهرمان چهار دوره پی در پی لیگ را از نفس نیانداخته است. باخت و حتی مساوی در این بازی می تواند برای پرسپولیس به منزله ورود به یک دوره بحران باشد. به خصوص که تیم رقیب یعنی استقلال این روزها وضعیت بهتری دارد و احتمالا در بازی امروز برابر آلومینیوم اراک نیز به پیروزی برسد.

از آن سو سپاهان نیز امروز فرصت دارد تا انتقام آن بازی سه بر صفر شده را از پرسپولیس بگیرد. زردپوشان اصفهانی این فصل اسب خود را برای مدعی قهرمانی بودن زین کرده اند و برای نشان دادن این مساله چه فرصتی بهتر از شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها