کد خبر : 56262

پیشکسوت استقلال: پرسپولیس یک تیم معمولی است

پیشکسوت استقلال: پرسپولیس یک تیم معمولی است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل فشارهای بیش از اندازه از سوی هواداران، در ساق پای بازیکنان استقلال ترس دیده می‌شود.

به گزارش تسنیم، شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: بازی با گل‌گهر سیرجان دو نیمه متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول در حفظ توپ و سرعت دادن به بازی فوق العاده کار کرد و نتیجه‌اش دو گل بود و یک گل دیگر هم باید به ثمر می‌رسید. در نیمه دوم اما، حریف بهتر بود و تعویض‌های استقلال خوب نبود.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات پیروز قربانی که پرسپولیس را یکی از فنی‌ترین تیم‌های لیگ معرفی کرده بود، گفت: متأسفانه جا نیفتاده که هر کسی نظر خودش را دارد. هر پیشکسوتی صحبتی انجام می‌دهد به او هجمه وارد می‌کنند.

از نظر من، پرسپولیس یک تیم معمولی است و بازی‌هایی انجام نمی‌دهد که بگوییم در حد تیم‌های اروپایی است. با این وجود، قربانی نظرش را گرفته است. قربانی برای استقلال زحمت کشیده، از رده‌های امید و جوانان به استقلال آمده و کاپیتان تیم شده و نباید به او و خانواده‌اش توهین کنند. فضا طوری شده که من هم می‌ترسم صحبتی انجام دهم و در فضای مجازی هجمه وارد کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها