کد خبر : 56261

توضیح استقلالی معروف درباره تمجید از پرسپولیس

توضیح استقلالی معروف درباره تمجید از پرسپولیس

پیروز قربانی بار دیگر همان جمله‌ای را تکرار کرد که هواداران استقلال از آن متنفرند و پرسپولیس را شایسته موفقیت‎‌هایی که به دست آورده، دانست.

به گزارش "ورزش سه"، قربانی در گفتگویی رادیویی بر مواضع خود تاکید کرده و پرسپولیس را فنی ترین تیم فوتبال ایران ارزیابی کرده است. او در این مصاحبه در واکنش به این موضوع که عکس‌های او  در صفحات مجازی در حال منتشر شدن است و به او فحاشی می‌شود و در پاسخ به این سوال که آیا نفرتی میان هواداران دو تیم وجود دارد، بیان کرد: حالا امیدوارم عکس خوب استفاده کنند (با خنده).

متاسفانه جوی که الان در جامعه می بینیم، این نفرت را بیان می کند. نفرتی که کورکورانه است و یکی از دلایل عدم پیشرفت جوامع به شمار می رود. در واقع اگر دوستان مطالعه کنند، یکی از دلایل عدم پیشرفت جوامع تعصب بیش از حد است.

متاسفانه هر کسی برخلاف تعصب های احمقانه ای که در جامعه رواج دارد، حرفی بزند، مورد حملات و توهین های زیادی قرار می گیرد.»

او سپس در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال دوست ندارند او از تیم رقیب‌شان تعریف کند و در پاسخ به این سوال که فحش خوردن را به عنوان پیشکسوت استقلال حق خودش می‌داند یا خیر، توضیح داد: « من اصلا با این واژه پیشکسوت مشکل دارم. اگر مشکل دارید اصلا به من نگویید، پیشکسوت استقلال. اگر قرار باشد من به خاطر اینکه پیشکسوت استقلال هستم، احمق باشم و هر چه می شود به نفع استقلال حرف بزنم، اصلا نمی خواهم این پیشکسوتی را. من زمانی عضو باشگاه استقلال بودم و همه زندگی ام، چه مادی و چه معنوی از باشگاه استقلال است. افتخار هم می کنم به آن دوران ولی به خاطر اینکه من آن دوران در استقلال بوده ام و حالا هر چه می شود از استقلال تعریف کنم، اصلا چنین آدمی نیستم. دوستانی البته هستند که چنین کاری می‎‌کنند و هر روز محبوب تر می شوند. ولی من اصلا زندگی ام براساس فضای مجازی نیست. من عقل ومنطق دارم.»

پیروز قربانی در مورد بی حرمتی‌هایی که در فضای مجازی انجام می شود، دیدگاه خود را اینطور تشریح کرد: « فضای مجازی را باید بیشتر به دید تفریح نگاه کرد ولی در تصمیم گیری های مدیریتی ما مهم شده. مشکل از این آدم ها است که براساس فضای مجازی تصمیم می گیرند. البته آدم هایی که در فضای مجازی حضور دارند قابل احترامند ولی خود فضای مجازی برایم اهمیتی ندارد. اصلا هیچ فعالیتی هم ندارم. از چیزهایی که در فضای مجازی وجود دارد و به درد کار و آینده ام می‌خورد استفاده می‌کنم؛ ولی اینکه بنشینم و نظر هر کسی که سواد این کار را ندارد و در موردش نظر می دهد را بخوانم، وقتم خیلی ارزشمندتر از این چیزهاست. باز هم می گویم سواد جامعه ما در خیلی از زمینه ها پایین است. فضای جامعه باعث شده که به عنوان مثال من که سوادی در یک زمینه خاص ندارم، در مورد آن نظر بدهم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها