کد خبر : 56253

فکری ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک را چید؟

فکری ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک را چید؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به مربی که در صدر جدول حضور دارد اولتیماتوم داده‌اند؟ شایداین حرف پاداشی است که دوستان برای ما درست کردند.

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار فردا (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هر تیمی با استقلال بازی دارد، از انگیزه لازم و مضاعف برخوردار است که این مسئله کار ما را سخت می‌کند. آلومینیوم غیر از یکی دو هفته اول سر و شکل خوبی گرفته است. رسول خطیبی سال گذشته با ماشین‌سازی دو برد مقابل استقلال داشت که این نشان می‌دهد کارش را بلد است. امیدوارم با فضایی که در تیم است، بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و در جدول خودمان را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا نتیجه دیدار مقابل آلومینیوم اراک را فدای دربی خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: هم دربی مهم است و هم سه امتیاز بازی فردا. با توجه به اینکه بازی خانگی است، اهمیت دارد که سه امتیاز را بگیریم و آرامش‌مان را حفظ کنیم. برنامه داریم که سه امتیاز را بگیریم و قطعاً نتیجه این بازی فدای دربی نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت شیخ دیاباته و محمد نادری برای بازی فردا تصریح کرد: دیاباته در لیست ما حضور دارد و در اردوی تیم خواهد بود، اما برای نادری ریسک نکردیم تا در هفته پیش رو تمریناتش را پشت سر بگذارد و برای دربی آسیب‌دیدگی نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود برای سه بازی پیش رو استقلال به او اولتیماتوم داده شده است، گفت: اولتیماتوم برای مربی که تیمش در صدر جدول است؟ این همان داستانی است که برای آن باید به نوعی خرج کنیم یا شاید خرج نمی‌کنیم! جالب است برای مربی که این همه مشکلات در تیمش داشته و صبوری کرده، این اولتیماتوم پاداش او بوده است. از شما (اشاره به نماینده سازمان لیگ که سؤالات خبرنگاران را مطرح می‌کند) خواهش می‌کنم این سؤالات را مطرح نکنید، چون کسی که این سؤال را می‌پرسد، به نوعی خودش را زیر سؤال می‌برد. در بازی با شهر خودرو به صدر جدول آمدیم، پس از آن با ذوب‌آهن مساوی کردیم و سپس گل‌گهر را بردیم. از سه بازی بیرون از خانه هفت امتیاز گرفتیم و نمی‌دانم چه بگویم. به نظرم، باید با آن کسی که این سؤال را می‌پرسد، دعوا کنید (با خنده).

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها