کد خبر : 56218

تغییر کادر فنی پرسپولیس؟

تغییر کادر فنی پرسپولیس؟

نتایج به دست آمده پرسپولیس در لیگ به سرعت این شایعه را در فضای هواداری منتشر کرد که تغییر و تحولی در کادرفنی این تیم در راه است. موضوعی که واکنش ابراهیم شکوری را به دنبال داشت.

شکوری در واکنش به شایعاتی که درباره عدم نتیجه‌گیری تیم و تغییرات کادر فنی مطرح می‌شود، گفت: کادر فنی ما کادری است که در 10 سال گذشته به‌عنوان کادر ایرانی توانسته است تیم ما را به فینال آسیا برساند و این تیم را برای چهارهمین دوره پیاپی قهرمان لیگ کرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ما کادر فنی باشخصیت و بادانش داریم. باشگاه پرسپولیس و ارکان مدیریت باشگاه در کنار هواداران کاملاً از کادر فنی حمایت می‌کنند. ما به این کادر فنی اعتقاد داریم و مباحثی که مطرح می‌شود یک مقدار مباحث حاشیه‌ای است.

سخنگوی پرسپولیس افزود: تیم ما در حال حاضر که 9 هفته از لیگ گذشته و ما شش بازی کردیم همچنان بدون باخت بوده و هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است. آنهایی که فوتبالی هستند می‌دانند تیمی که فینال لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد ممکن است دچار مشکلاتی شود و کسب دو تساوی در این مدت نتایج بدی نبوده است. ما می‌توانستیم چهار امتیاز از دو بازی گذشته کسب کنیم، ولی باشگاه با تمام قدرت از کادر فنی و یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کند و توجهی به شایعات نداریم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم.

شکوری بیان کرد: در چند سال گذشته تا این حد ارتباط صمیمی بین باشگاه و کادر فنی وجود نداشته است. من هم خودم شاگرد مطهری و دستیارانش بودم و همینطور با بعضی از دوستان سابقه هم‌بازی بودن را دارم و یک ارتباط صمیمی با هم داریم. ما با تمام قدرت از کادر فنی حمایت می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها