کد خبر : 56208

مربی پرسپولیس بودم، اما استقلالی هستم


مربی پرسپولیس بودم، اما استقلالی هستم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نباید استقلال تا این حد به مظاهری متکی باشد؛ چون امکان داری در بازی‌های آینده این دروازه‌بان روزش نباشد.

به گزارش میزان ، محمدعلی یحیوی، در خصوص درخشش رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از یک طرف باید خوشحال بود که استقلال چنین دروازه‌بانی دارد، اما از طرف دیگر درخشش مظاهری نشان می‌دهد استقلال به تیم‌های حریف موقعیت‌های زیادی برای گلزنی می‌دهد و این مسئله برای این تیم خوب نیست. نباید استقلال تا این حد به مظاهری متکی باشد، چون امکان دارد در بازی‌های آینده این دروازه‌بان روزش نباشد و آن وقت کار استقلال به مشکل می‌خورد.

وی در خصوص اینکه آیا حضور حسینی روی نیمکت استقلال برای این تیم حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند، گفت: حسینی دروازه‌بان خوبی است و باید آنقدر تلاش کند تا رقیب جدی برای مظاهری باشد. اینکه گفته می‌شود نباید در یک تیم دو دروازه‌بان بزرگ حضور داشته باشند را قبول ندارم. حتی باید دروازه‌بان سوم تیم هم کیفیت بالایی داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی از هواداران این تیم به خاطر اینکه مظاهری به پرسپولیس علاقه داشته و آ ها مخالف جذب او بودند، گفت: امروزه دیگر دوره این تعصبات اشتباه گذشته است. مهم این است که الان مظاهری تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرد. من خودم مربی پرسپولیس بودم و تا زمانی هم که در این تیم حضور داشتم سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم، اما همیشه خودم را استقلالی می‌دانستم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها