کد خبر : 56139

عکس | دختران آبی، تماشاگر ویژه دیدار استقلال - گل گهر

عکس |  دختران آبی، تماشاگر ویژه دیدار استقلال - گل گهر

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران، تماشاگران ویژه ای داشت.

به گزارش ورزش سه؛ در شرایطی که در دوران کرونایی حضور داشته و مدت زیادی است که شاهد برگزاری بازی ها در ورزشگاه های خالی از تماشاگر هستیم، در برخی از شهرها با توجه به موقعیت ورزشگاه ها، هواداران مشتاق تیم ها، از ساختمان های مجاور یا تپه های مشرف به ورزشگاه، به تماشای بازی تیم های محبوب شان می پردازند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی ورزشگاه امام علی سیرجان، گل گهر، یکی از تیم هایی است که هوادارانش این شانس را دارند که در این دوران فرسایشی و آزاردهنده، از ساختمان های مجاور، لذت تماشای بازی های تیم شهرشان را بچشند، لذتی که خیلی از هواداران فوتبال در ایران در حسرت آن هستند.

در بازی حساس هفته هشتم گل گهر مقابل استقلال که با شکست تیم سیرجانی همراه بود، تعدادی از هواداران سیرجانی به مانند بازی های خانگی قبلی گل گهر از ساختمان های مجاور به تماشای بازی پرداختند. در این میان اما یک گروه از تماشاگران، ویژه تر از سایرین بودند. همان گونه که در عکس زیر مشاهده می کنید، تعدادی از بانوان سیرجانی هوادار تیم استقلال که برخی هایشان لباس این تیم را به تن و پرچم آن را به دست داشتند با در اختیار گرفتن پشت بام یکی از ساختمان های مجاور ورزشگاه، به صورت اختصاصی به تماشای بازی تیم محبوب شان پرداختند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها