کد خبر : 56137

غیرت را از سیدجلال و نوراللهی یاد بگیرید

غیرت را از سیدجلال و نوراللهی یاد بگیرید

مدافع تیم ذوب آهن اصفهان گفت: غیرت به این کارها نیست که سر و صدا کنی و به هواداران پرسپولیس نشان بدهی که من بازیکن غیرتی هستم، غیرت به این است که اگر کارت زرد داری حواست باشد اخراج نشوی که تیمت از همان نقطه گل بخورد.

به گزارش فارس، سیدعبدالله حسینی در خصوص بازی روز گذشته ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌دانستیم در ورزشگاه آزادی مقابل فینالیست آسیا بازی سختی داریم اما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم. بازی خوبی انجام شد. از حق نگذاریم نیمه اول دست پرسپولیس بود ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کادر فنی در رختکن انجام داد سوار بازی شدیم و فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

مدافع ذوب‌آهن ادامه داد: به نظرم کمترین حق‌مان می‌توانست یک گل دیگر باشد. دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم. در دقایق پایانی بازی می‌توانستیم حتی دو گل دیگر هم بزنیم و در یک صحنه حتی موقعیت ۴به ۲ داشتیم اما متأسفانه نشد.

حسینی در خصوص تفاوت نیمه اول دوم ذوب‌آهن گفت: در نیمه اول آن طور که باید بازی را شروع می‌کردیم نشد اما هر چه از بازی گذشت بچه‌های ما بیشتر به خودشان آمد در نیمه دوم دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردیم و توانستیم سوار بازی شویم. به نظرم پرسپولیس در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

وی در مورد صحنه‌ای که دروازه‌بان پرسپولیس با انداختن توپ به داخل زمین برای لحظاتی بازی را به تأخیر انداخت عنوان کرد: همین اتفاق هفته قبل در بازی شهرخودرو افتاد، مربی این تیم توپ را به داخل زمین زد و محروم شد. چرا این اتفاق برای این تیم و این بازیکنان نمی‌افتد؟ مگر توپ انداختن حامد لک با توپ انداختن مربی شهرخودرو چه فرقی می‌کند؟

حسینی با اشاره به اعتراضات بازیکنان پرسپولیس به تصمیمات داور در طول بازی اظهار داشت: شما ببینید در هر صحنه که داور سوت می‌زد دو سه بازیکن پرسپولیس با حالت تهاجمی به سمت تیم داوری و بازیکن حریف می‌رفتند. برای چه باید این اتفاقات بیفتد؟ ‌آیا کسی نیست جلوی این ماجراها را بگیرد؟ ‌باور کنید سوت داور برمی‌گردد. کما اینکه این اتفاق هم افتاد و سوت داور خیلی جاها با سر و صدای بازیکنان برگشت. دست خودش هم نیست، در جو بازی قرار می‌گیرد.

وی در مورد برخورد با حامد لک در دقایق پایانی بازی عنوان کرد: به هر حال بازی شطرنج که نیست، دو بازیکن ممکن است در بازی با هم برخورد کنند. حتی خود من در چند صحنه دیگر هم به حامد خورده بودم اما با لحن خوب به او گفتم قصد زدن نداشتم و فقط پریدم. در صحنه‌های مختلف بازی مانند پرش‌ها یا کرنرها این اتفاقات می‌افتند. برخورد در بازی پیش می‌آید.

مدافع ذوب‌آهن افزود: خدا شاهد است در آن صحنه پای من به حامد لک برخورد نکرد. فقط چون توپ از دستش رها شده بود پا انداختم که توپ را بزنم. اگر فیلم آن صحنه را ببینید حتی بعد از این اتفاق او را گرفتم و گفتم برخوردی نداشتم اما دیدم با حالت خیلی بد که انگار ضربه به شکمش خورده می‌چرخد و به خودش می‌پیچد که من هم ناراحت شدم و با حالت عصبانی پایم را به زمین زدم و گفتم بس کنید بلند شوید و بازی کنید. بعد از آن سعید آقایی با حالتی غیرتی که مثلا می‌خواست پشت بازیکنانشان در آید جلو آمد! این حرکات اصلا شکل قشنگی ندارد. من شروع‌کننده این بحث و دعوا نبودم.

وی در خصوص اظهارات مدافع پرسپولیس هنگام خروج از ورزشگاه که گفته بود حسینی فحاشی کرده و جرأت داشته باشد آن را گردن بگیرد، اظهار داشت: ‌در آن صحنه دو کاپیتان پرسپولیس حضور داشتند. اگر آنها بگویند که من فحش دادم از کل تیم پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. اصلا فحاشی نکردم. فقط به سعید آقایی گفتم تو چرا دخالت می‌کنی؟ غیرت به این کارها نیست که بیایی سر و صدا کنی و به هواداران پرسپولیس نشان بدهی که من بازیکن غیرتی هستم. غیرت به این است که اگر کارت زرد داری حواست باشد اخراج نشوی که تیمت از همان نقطه گل بخورد.

حسینی در خصوص کارت قرمز مستقیم داور در این صحنه گفت: در این صحنه فقط بحث کردیم و فکر می‌کنم در نهایت باید یک کارت زرد می‌گرفتم اما شاید چون سعید آقایی کارت زرد داشت و اگر دومی را می‌گرفت اخراج می‌شد، داور من را هم مستقیم اخراج کرد. اما من اصلا حرف بدی نزدم. فقط با حالت عصبانی به خاطر تنش بدی که به وجود آورده بود از کوره در رفتم. نمی‌توانستم به خاطر کاری که نکرده‌ام تحمل کنم.

وی افزود: غیرت زمانی است که در زمین به بازیکنان تیمت کمک کنی تا از همان نقطه گل نخورند، به این نیست که روی هر صحنه داد و بیداد کنی و به سمت داور یا بازیکن حریف حمله کنی. می‌خواهم بدانم آیا سعید آقایی که یک سال است به پرسپولیس رفته غیرت دارد یا سیدجلال حسینی و احمد نورالهی که بازوبند می‌بندند؟ آیا آن‌ها غیرت ندارند؟ چرا هیچکدام از بازیکنان دیگر پرسپولیس نیامدند با من بحث کنند؟ سیدجلال و نورالهی در آن صحنه به من نزدیک‌تر بودند چطور آنها به من حرفی نزدند؟ چون من حرف بدی نزدم. مطمئن باشید اگر یک کلمه حرف بد از دهانم خارج شده بود خود سیدجلال یا نوراللهی به دهانم می‌زدند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها