کد خبر : 56134

علیپور به پرسپولیس بر می گردد؟

علیپور به پرسپولیس بر می گردد؟

علی علیپور درباره شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: در حال حاضر فقط و فقط تمرکزم روی بازی و موفقیت در تیم ماریتیمو است. روی هدف‌هایم دراروپا تمرکز کرده‌ام و نه چیزی دیگر.

به گزارش خبرورزشی، خروج نام علی علیپور از فهرست دیدار دوشنبه شب گذشته ماریتیمو مقابل ریوآوه شائبه‌هایی را درباره فسخ قرارداد با باشگاه پرتغالی و احتمال بازگشت او به پرسپولیس ایجاد کرده است. طی یکی دو روز اخیر برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی از این موضوع سخن رانده و بازگشت علیپور به پرسپولیس را قریب‌الوقوع خواندند و... به همین بهانه با خود علی علیپور تماس گرفتیم تا از صحت و سقم ماجرا با خبرشویم‌.

قرارداد تو با ماریتیمو قرار است فسخ شود و به ایران برگردی؟

نه اصلاً. در حال حاضر فقط و فقط تمرکزم روی بازی و موفقیت در تیم ماریتیمو است. روی هدف‌هایم دراروپا تمرکز کرده‌ام و نه چیزی دیگر.

پس این اخبار مربوط به فسخ قراردادت با ماریتیمو و بازگشت احتمالی به پرسپولیس صحت ندارد؟

این اخبار کذب محض است. من نمی‌دانم چرا این شایعات در مورد من ساخته می‌شود؟

شاید به خاطر خط خوردن از لیست بازی با ریوآوه این صحبت‌ها مطرح شده باشد؟

من به خود شما هفته گذشته گفتم از ناحیه کشاله و یک مقدار متصل به شکم مصدوم شدم و چند روزی است که فقط فیزیوتراپی می‌کنم.

بله، خاطرم هست گفتی مصدوم هستی و نمی‌توانی فعلاً برای ماریتیمو بازی کنی و... 

 بله، می‌دانید من اصلاً اهل حاشیه نیستم و دوست هم ندارم وارد حاشیه شوم. این صحبتها آدم را اذیت می‌کند که چرا می‌گویند قرارداد علی علیپور قرار است فسخ شود.

میلیتون مندس سرمربی جدید برزیلی ماریتیمو به تو اعتقاد و اعتماد دارد؟

ایشان حدود یک ماهی است جانشین لیتو ویدیگال آنگولایی روی نیمکت سرمربیگری ماریتیمو شده و هر روز سر تمرین با من و بقیه بازیکنان صحبت می‌کند و وقت می‌گذارد. من هم تلاش می‌کنم بهتر و بیشتر از همیشه تمرین کنم چون صحبت‌های سرمربی تیم خیلی روحیه‌بخش بوده است و امیدوارم پس از پشت ‌سر گذاشتن دوران مصدومیت، با انگیزه‌ای بالاتر بتوانم جواب اعتماد آقای مندس را بدهم.

علی علیپور در ماریتیمو

بی‌تعارف از حضور در پرتغال پشیمان نیستی؟

نه، چرا باید پشیمان باشم؟!

به هر حال تو یک بازیکن فیکس در پرسپولیس بودی و حالا نیمکت‌نشینی در ماریتیمو سخت نیست؟

فراموش نکنید من کمی دیر به تیم اضافه شدم و اینجا یک باشگاه حرفه‌ای است. در پرتغال یا اروپا برای فیکس شدن یا جا افتادن در یک تیم نیاز به زمان است. من قید خیلی چیزها را زدم و به اینجا آمدم. می‌توانستم به لیگ آسان‌تر و پردرآمدتری بروم.

منظورت لیگ قطر است؟

حالا نمی‌خواهم اسم بیاورم چون هر کس آزاد است برای آینده شغلی خودش تصمیم بگیرد. من در فوتبال دنبال پول نبودم و هدف‌های بزرگی در سر دارم. نمی‌خواهم با فکر کردن به مسائل حاشیه‌ای خللی در کارم ایجاد شود.

شاید چون یک مقدار از ما رسانه‌ها دور شدی به هر حال گمانه‌زنی‌هایی هم انجام شود.

خودتان می‌توانید شهادت بدهید من رابطه دوستانه‌ای با اغلب خبرنگاران و اهالی رسانه دارم. البته رابطه ما همیشه محترمانه بوده و من هم دلم برای شما و اهالی رسانه در ایران تنگ شده است اما خیلی راحت می‌توانند تماس بگیرند و من را پیدا کنند. به هر حال این اتفاقات هم می‌افتد و همان‌طور که گفتم به همه دوستان احترام می‌گذارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها