کد خبر : 56132

مهدی ترابی در آستانه اخراج از العربی

مهدی ترابی در آستانه اخراج از العربی

یک سایت قطری با بیان اینکه بازیکن ایرانی جایی در تفکر سرمربی ایرلندی العربی ندارد به بررسی جانشین‌های مهدی ترابی در این تیم پرداخت.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی که پس از پایان لیگ وزدهم از تیم فوتبال پرسپولیس تهران جدا شده و به تیم العربی قطر پیوست با یک دوره مصدومیت روبرو شد و در نهایت نتوانست انگونه که انتظار می‌رود بازی چشمگیری در لیگ ستارگان قطر انجام دهد. 

روزنامه استاد الدوحه قطر در بررسی عملکرد بازیکن ایرانی تیم العربی نوشت: مهدی ترابی جایی در برنامه های تاکتیکی «هیمیر هالگریمسون» سرمربی ایسلندی العربی ندارد و تا کنون نیز نتوانسته خود را به این مربی ثابت کند. لذا مسوولان این تیم به دنبال آن هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی جانشین مناسبی برای بازیکن ایرانی استخدام کنند. 

یوسف مساکنی مهاجم ۳۰ تونسی الدحیل یکی از گزینه‌هایی است که از او به عنوان جانشین ترابی یاد می‌شود. همچنین عبدالناصر الخیاطی مهاجم ۳۱  هلندی قطر اس سی یک بازیکن را جایگزین مهدی ترابی به شمار می‌رود. 

مهدی ترابی که در لیگ نوزدهم با تیم فوتبال پرپولیس تهران به عنوان قهرمانی رسیده بود با کمترین بهانه‌ای از این تیم جدا شد و به لیگ ستارگان قطر رفت. برخی از اخبار حکایت از پشیمانی وی از فسخ قرارداد با پرسپولیس دارد و وی به دنبال بازگشت به این تیم است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها