کد خبر : 56106

جای خالی بشار خیلی زود در پرسپولیس به چشم آمد

جای خالی بشار خیلی زود در پرسپولیس به چشم آمد

بازیکن و سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازی ۲ تیم پرسپولیس و ذوب آهن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن خلیلی، بازیکن سابق پرسپولیس در پایان بازی معوقه‌ پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: نیمه‌ی دوم متفاوت بود، ذوب آهن توانست از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده کند و تیم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد. می‌شود گفت پرسپولیس در نیمه‌ی دوم دچار مشکلی شد که ذوب آهن در نیمه‌ اول داشت .

او ادامه داد: همان طور که گل محمدی گفت، در انتقال توپ، حفظ توپ و فاصله‌ی بین خطوط، تیم ذوب آهن توانست از فضا‌ها استفاده کند و توپ را به کناره‌ها برده و ارسال کند و یا توپ را پشت مدافعان تیم ارسال کند که همین کار را هم انجام داد و موقعیت گل به وجود آمد.

او افزود: نبود یک بازیکن که نبض میدان را برای پرسپولیس به دست بگیرد برای این تیم مشکل ساز شده است.

خلیلی تصریح کرد: هنگامی که یک تیم در حال حمله و یا در حال دفاع و تحت فشار است و زمانی که توپ از خط دفاعی خارج می‌شود؛ باید توپ به بازیکنی سپرده شود که یا به آن سرعت ببخشد و یا با انتقال به کناره‌ها و عمق، به تیم آرامش تزریق بکند. در بیشتر مواقع این کار را بشار در تیم پرسپولیس انجام می‌داد.

او گفت: نبود یک پلی میکر (بازی‌ساز) در این بازی کار را برای پرسپولیس سخت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه تیم پرسپولیس به راحتی بشار را از دست داد. ما نمی توانیم بگوییم چه کسی مقصر بوده و چه کسی مقصر نبوده است؛ این توافقی بود بین باشگاه و بازیکن و این بند جدایی هر سال در قرارداد بشار بوده است که اگر در بین فصل پیشنهادی داشت با پرداخت مبلغی از پرسپولیس جدا شود.

خلیلی در این زمینه خاطرنشان کرد: بشار مدتی پیش در صفحه مجازی خود، پستی در همین زمینه منتشر و اعلام کرد که می خواهد از پرسپولیس برود، اما به هر صورت او را راضی کردند که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بماند. ما باید این پیش بینی‌ها را از قبل بکنیم و وقتی می بینیم بازیکنی قصد رفتن دارد و از بند جدایی او هم خبر داریم، باید زود‌تر فکری در این باره بکنیم.

او همچنین گفت: همین بازیکنان کنونی پرسپولیس هم باید قراردادهایشان رصد بشود و قبل از تمام شدن قرارداد بازیکنان به فکر تمدید قرارداد با آن‌ها باشیم تا این مشکلات پیش نیایند که دست سرمربی در ادامه خالی باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید کرد: البته باید این را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس هیچ وقت به یک بازیکن تکیه نکرده و همیشه تیمی بوده که بازیکنان زیادی را از دست داده است، اما به هر صورت رفتن بازیکن‌های کلیدی هم برای این تیم بی تاثیر نیست.

او درباره‌ی کیفیت تعویض‌های گل محمدی در این بازی اظهار کرد: متاسفانه تعویض‌ها به ویژه مهاجم‌ها نتوانستند آن طور که باید و شاید تاثیر گذار باشند و نتوانستند مانند نیمه‌ی اول خط دفاعی ذوب آهن را تحت فشار قرار دهند.

خلیلی در پایان گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس از این به بعد با برنامه ریزی بهتری برای چینش مهره هایش عمل کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها