کد خبر : 56006

نقطه ضعف اصلی استقلال مشخص شد

نقطه ضعف اصلی استقلال مشخص شد

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای لیگ برتر خود باید به مصاف تیم گل گهر سیرجان برود که در طول هفته های گذشته در اکثر اوقات در صدر جدول ایستاده است.

به گزارش مشرق - بررسی آمار دیدارهای تیم استقلال با محمود فکری مشخص می کند کاپیتان اسبق استقلال به اتفاق کادر استقلالی اش در این ۷ بازی گذشته نتایج چندان بدی نگرفته اند گرچه این نتایج چندان مورد پسند هواداران استقلال نیست!

اما نکته بارز در این هفته های سپری شده در آستانه برگزاری دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان این است که نتایج این تیم در دیدارهای بیرون از خانه مشخص می کند که ۶۰ درصد مسابقات این تیم نتایج مطوبی نداشته است!

*شکست برابر فولاد!

هنوز هم خیلی ها شکست تیم استقلال به فولاد را به حواس پرتی سرپرست تیم در حین خروج ۱۰ دقیقه ای محمد دانشگر و بازی ۱۰ نفره این تیم در آن مدت دانسته و به مسایل حاشیه ای که از روی نیمکت تیم فولاد ایجاد شده بود ربط می دهند. جدا از اینکه استقلال هنوز مهره های تازه واردش مانند محمدرشید مظاهری را در اختیار نداشت ولی با نتیجه ۱-۲ در خانه حریف مغلوب شد تا یکی از دو برد فولاد در این فصل در همان مسابقه رقم بخورد!

*تساوی با پیکان!

حریف بعدی بیرون از خانه استقلال تیم پیکان بود که در شهرقدس پذیرای آبی پوشان شد. این تیم با دفاع صرف و دل بستن به ضدحملات تصمیم داشت از استقلال یک امتیاز بگیرد که در نهایت هم در این کار موفق عمل کرده و بدون گل زده و خورده (۰-۰) یک امتیاز شیرین از استقلال در زمینی که شاگردان فکری به شدت به وضعیتش گله مند بودند گرفت!

*پیروزی بر شهرخودرو!

اولین و تنها برد بیرون از خانه تیم استقلال تا اینجای لیگ مربوط به دیدار با شهرخودرو در مشهد است. محمود فکری که ظاهرا شناخت خوبی از تیم مهدی رحمتی داشت با نتیجه ۰-۲ حریف خود را از پیش رو برداشت تا ۳ امتیاز از مشهد به تهران سوغاتی بیاورد.

*ناکامی در اصفهان!

ذوب آهن آخرین حریف بیرون از خانه استقلال بود که توانست با ارائه یک بازی نسبتا بسته(شبیه به پیکان) از این تیم یک امتیاز بگیرد. شاگردان محمود فکری در آن دیدار هرچه تلاش کردند تا گل بزنند در این امر موفق نبودند و ۲ امتیاز دیگر را هم در یک بازی بیرون خانه دیگر از دست دادند!

*از دست رفتن ۷ امتیاز بیرون خانه!

استقلال از ۷ هفته برگزار شده مسابقاتش، ۴ بازی اش را بیرون از خانه انجام داده که با یک برد، ۲ مساوی و یک باخت از ۱۲ امتیاز ممکن تنها ۵ امتیازش را دشت کرده و نصف بیشتر امتیازات را از دست داده است. حالا این تیم باید در سیرجان پنجمین مسابقه بیرون از خانه اش را روبروی تیم صدرنشین لیگ گل گهر انجام بدهد که در صدر جدول جای دارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها