کد خبر : 55989

ستاره سابق پرسپولیس کیسه بوکس قطری ها / در قطر خوش می‌گذرد رفقا؟

ستاره سابق پرسپولیس کیسه بوکس قطری ها / در قطر خوش می‌گذرد رفقا؟

دیروز مطبوعات قطری نوشته بودند جایگزین ترابی هم در العربی مشخص شده است. خب چیز عجیبی نیست

به گزارش روزنامه گل، مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده وضعیت جالبی در لیگ ستارگان قطر دارند. شجاع در آخرین بازی الریان از دقیقه 74 وارد زمین شده، هرچند در مورد او می‌گویند کمی مصدومیت دارد.

وضع مهدی ترابی در العربی اما مثال‌زدنی است. ستاره سابق لیگ ایران تبدیل به کیسه بوکس قطری‌ها شده است؛ هر روز یک طعنه جدید، هر روز تهدید و تخریب.

داریم از کشوری حرف می‌زنیم که اساسا خالی از تب و تاب فوتبال است؛ یعنی نه هوادار چندانی دارد و نه شور و اشتیاقی. با این حال همان‌جا هم روزی نیست که از خجالت ترابی در نیایند. می‌گویند توقعات را برآورده نکرده و البته هنوز یک گل هم برای این تیم نزده است.

آدم وقتی یادش می‌افتد ترابی در لیگ برتر چه ارج و قربی داشت، متحیر می‌ماند که او چطور سر از آنجا در آورد  و چطور به این روزگار مبتلا شد. ترابی بر خلاف شجاع سن و سال بالایی هم ندارد که بگوییم آخر دوران بازی‌اش دنبال پول بیشتر رفته است. فقط تعجب می‌ماند و تاسف.

دیروز مطبوعات قطری نوشته بودند جایگزین ترابی هم در العربی مشخص شده است. خب چیز عجیبی نیست. ترابی برای ما یک مهره مهم و دست‌نیافتنی است، برای قطری‌ها اما او صرفا یک بازیکن خارجی ارزان به شمار می‌رود که اگر توقعات را برآورده نکرد بیرونش می‌کنند و بازیکنی بهتر و گران‌تر می‌خرند.

صد البته پول فراوان و آسان شیرین است، اما آیا می‌ارزید به فروختن تیم در حساس‌تری شرایط ممکن و از تلویزیون دیدن فینال آسیا؟ الان باید از امثال ترابی و خلیل‌زاده پرسید قطر خوش می‌گذرد رفقا؟ دور نیست روزی که با سر پایین، حوالی باشگاه پرسپولیس آفتابی شوید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها