کد خبر : 55988

واکنش پیروانی به لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن

واکنش پیروانی به لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن

افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه‌های ایجاد شده علیه این تیم در روز‌های اخیر توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره هجمه‌های ایجاد شده علیه این تیم در روز‌های اخیر عنوان کرد: ما در شرایطی که می‌خواستیم برای فینال آسیا آماده شویم، پیشنهاد دادیم که بازی با نساجی مازندران در تهران برگزار و یا کنسل شود که متاسفانه این پیشنهاد را قبول نکردند. احساس می‌کنم به دلیل حساسیت بعضی دوستان به نام بزرگ پرسپولیس است.

پیروانی ادامه داد: در ارتباط با بازی با تیم ذوب آهن نیز به گفته مدیران این تیم، با ۱۴ بازیکن مبتلا به کرونا مقابل شهر خودرو بازی کردند، اما نمی دانم به چه دلیلی برای بازی مقابل ما که ادعا می‌کردند ۶ بازیکن کرونایی دارند، مسابقه را برگزار نکرده و بازی را لغو کردند. به محض این که بازی از طرف سازمان لیگ لغو شد، شروع کردند به گفتن این مسائل که حق ما مقابل پرسپولیس خورده شده است.

پیروانی ادامه داد: ایفمارک در قبال تیم ذوب آهن کوتاهی کرده است؛ آن‌ها باید با صراحت اعلام کنند که مشکل چه بوده، مسئله بیماری مطرح بوده است یا خیر.

او گفت: ما برای دفاع از حیثیت فوتبال کشورمان به فینال آسیا رفتیم که این مشکلات باعث شدند بدون برگزار‌ی بازی رسمی، پا به آن رقابت حساس بگذاریم.

پیروانی درباره صحبت‌های مطرح شده درباره یکسان شدن تعداد بازی‌های تیم پرسپولیس با سایر تیم‌ها گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم که برای سازمان لیگ و برگزاری مسابقات تعیین تکلیف کنم؛ این که می‌گویند باید بازی‌های پرسپولیس برگزار و بعد سایر مسابقات لیگ انجام شوند با صحبت‌های روز‌های گذشته خود دوستان نیز تفاوت دارد.

او ادامه داد: ما به فینال آسیا رفتیم و بعضی افراد مانند سال قبل متحد شده اند که علیه تیم ما جو سازی کنند.

پیروانی درباره شکست در فینال آسیا عنوان کرد: تیم ما جایگاهی دارد که آرزوی بسیاری از تیم‌های دیگر است؛ پرسپولیس از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده است. من می‌دانم به این دلیل که هواداران ما به قهرمانی عادت دارند، از این نایب قهرمانی های خود بسیار ناراحت شده اند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها