کد خبر : 55979

توییت جنجالی داریوش یزدانی در مورد رسیدن استقلال از استراماچونی به فکری

توییت جنجالی داریوش یزدانی در مورد رسیدن استقلال از استراماچونی به فکری

پیشکسوت استقلال تهران با یک اظهارنظر قابل توجه مورد توجه طرفداران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران پس از حذف مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با استعفای مجیدنامجومطلق رو به رو شد و مدت‌ها گمانه‌زنی درباره نیمکت این تیم وجود داشت تا اینکه نزدیک به 20 روز مانده به شروع بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال محمود فکری، سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت.

پیش از حضور فکری روی نیمکت استقلال گزینه‌های زیادی از جمله آندره آ استراماچونی، الکس نوری و حتی داریوش یزدانی پیرامون نیمکت این تیم وجود داشت اما در نهایت با قانون منع همکاری با سرمربی خارجی این فکری بود که با لقب حاج محمود از سوی طرفداران به تیم سابقش بازگشت.

فکری گرچه طی حضور روی نیمکت استقلال نتایج نامطلوبی کسب نکرده اما فعلا مورد انتقاد است و یکی از منتقدین جدید این سرمربی، داریوش یزدانی است. یزدانی در هفته اخیر طی گفتگویی با خبرنگار ما مدعی شده بود با حضور کادرفنی فعلی، آبی‌ها این فصل به موفقیت دست پیدا نخواهند کرد و باید سرمربیانی مانند وینفرد شفر و یا آندره آ استراماچونی حضور داشته باشند تا استقلال موفقیت را تجربه کند.

یزدانی که با این اظهارنظر مورد توجه قرار گرفته بود، امروز در شبکه اجتماعی توییتر سوالی را از طرفداران مطرح کرد که بیشتر وزارت ورزش و جوانان مورد خطاب قرار می‌دهد. او از دنبال کنندگانش با کنایه به محمود فکری و فرهاد مجید سوال کرد: "چطوری شد استقلال از استراماچونی به شاه رسید و از شاه به حاجی؟"

یزدانی به این توییت بسنده نکرد و در کامنت‌ها پاسخ‌های جالبی را هم مطرح کرد. یکی از دنبال کنندگان او نوشت: "امان از پیشکسوت زیاده خواه. "یزدانی هم پاسخ داده: "واقعا." این نشان می‌دهد بازیکن سابق استقلال تهران مجیدی و فکری را یک پیشکسوت زیاده خواه تلقی می‌کند.

کاربر دیگری به تحلیل بازی‌های استقلال اشاره کرد و یزدانی مجددا با کنایه به فکری نوشت: "بنده بازی‌های استقلال رو از زمان استرا آنالیز می‌کردم. مربی ایرانی فکر می‌کنه آنالیز یعنی تحقیر کردن بنابراین بنده بازی‌ها رو تحلیل نمی‌کنم."

"امیدواریم از حاجی به مایکل اوون نرسیم" او در واکنش به این نظر هم نوشت: "مطمئن باش هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. استقلال به نیاز به مربی بزرگ و باتجربه داره."

او جنبه سرگرمی کامنت‌ها را تا جایی پیش برد که در پاسخ به سوال" از حاجی به کجا میرسه؟" گفت: "دنبال مشتی بگرد"

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها