کد خبر : 55963

کمک پرسپولیس به مهاجم محرومش

کمک پرسپولیس به مهاجم محرومش

احتمال اینکه باقی محرومیت مهاجم پرسپولیس بخشیده شود، بسیار کم است، اما باشگاه پرسپولیس به مهاجم تیمش کمک کرد.

به گزارش میزان، عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس با وجود اینکه تقریبا نیمی از محرومیت 6 ماهه خود را سپری کرده است، اما احتمال اینکه باقی محرومیت او بخشیده شود و بتواند زودتر از زمان موعود به پرسپولیس برگردد، بسیار ضعیف است. هرچند باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کند تا از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه CAS باقی محرومیت آل‌کثیر را ببخشد، اما تقریباً این مسئله غیر ممکن است.

با توجه به اینکه علت محرومیت آل‌کثیر انجام حرکات نژادپرستانه عنوان شده و فیفا و AFC به این مسئله بسیار حساس هستند احتمال بخش وجود ندارد. ضمن اینکه حکمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آل‌کثیر در نظر گرفت، یعنی 6 ماه محرومیت و پرداخت 10 هزار دلار، کمترین حکم در مورد چنین پرونده‌هایی است.

مسئله دیگری که احتمال کم شدن محرومیت آل‌کثیر را بیشتر می‌کند، این است که فیفا و AFC به هیچ عنوان قبول ندارند که کشیدن گوشه چشم برای ابراز علاقه به یک کودک یا برادرزاده آل‌کثیر بوده و اصلا چنین مسئله را قبول نمی‌کنند. هرچند که واقعا نیت‌آل کثیر همین بود، اما مسئولان فیفا و AFC چنین چیزی را قبول ندارد.

در همین خصوص با توجه به اینکه محرومیت و جریمه مالی آل‌کثیر شخصی است، اما باشگاه پرسپولیس در این مدت تمام هزینه‌های مربوط به گرفتن وکیل یا رفتن پرونده به دادگاه CAS و کمیته استیناف را پرداخت کردند و حتی ممکن است برای پرداخت جریمه 10 هزار دلاری آل کثیر هم به او کمک مالی کنند، آن هم در شرایطی که طبق روال، چون جریمه آل کثیر جریمه شخصی بوده تمام این موارد را باید خود بازیکن پرداخت می‌کرده باشگاه پرسپولیس درصدد است تا به او چنین کمکی کند تا مهاجم تیمش مشکلی بابت پرداخت جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها