کد خبر : 55944

رامین رضاییان و مهدی ترابی دوباره در پرسپولیس؟

رامین رضاییان و مهدی ترابی دوباره در پرسپولیس؟

پرسپولیس در پایان لیگ نوزدهم بازیکنان بزرگی را از دست داد و به نوعی ستاره های تیم یکی یکی جدا شدند. اما حالا شایعه بازگشت دو بازیکن به این تیم مطرح شده است.

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی از این تیم جدا شدند که روند جدایی چند تن از آنها ناگهانی و با واکنش منفی هواداران مواجه شد. مهدی ترابی ، شجاع خلیل زاده و علی علیپور بازیکنانی بودند که جدایی آنها تقریبا ناگهانی اتفاق افتاد.

با این حال در چند روز اخیر زمزمه بازگشت مهدی ترابی و رامین رضاییان به پرسپولیس در فضای مجازی پیچیده است. علت اصلی آن نیز عملکرد نه چندان مطلوب آنها در تیم هایشان است که حتی به نقل از رسانه های قطری گفته شد که احتمال جدایی آنها در نیم فصل وجود دارد.

ورزش سه در بخشی از گزارش خود در خصوص احتمال بازگشت ترابی و رضاییان به پرسپولیس نوشت: 

مهمترین موضوع و سوال اینجاست که آیا کادرفنی پرسپولیس در شرایط کنونی به این دو بازیکن و خصوصا رامین رضاییان احتیاج دارد؟ یحیی گل محمدی طبق ادعای باشگاه هنوز لیستی برای نقل و انتقالات زمستانی ارائه نداده است. این در حالیست که مطمئنا اولویت او و کادرفنی‌اش برای نقل و انتقالات، جذب مدافع میانی و مهاجم خواهد بود. جدایی شجاع خلیل زاده بعد از نقل و انتقالات این باشگاه، یک خلا بزرگ را شکل داده است که نیازمند این است تا سرخ‌ها به دنبال جایگزینی برای وی باشند. از سوی دیگر محرومیت آل کثیر و ناکامی دیگر مهاجمان تیم نیز نیاز برای جذب مهاجم جدید را شکل داده است تا در اولویت این تیم قرار داشته باشد. با این حال هجمه‌هایی که طی روزهای اخیر در خصوص سمت راست دفاعی تیم شکل گرفته و بکارگیری از بازیکن غیرتخصصی در این پست، شاید احتمال بازگشت رامین رضاییان را افزایش دهد. با این حال همچنان موانعی در این راه وجود خواهد داشت.

در خصوص مهدی ترابی هم شاید این تیم و خصوصا کادرفنی‌اش با توجه به ترافیک موجود در خط میانی، نیازی به بازگرداندن وی نداشته باشند. بعد از جدایی ترابی، یحیی گل محمدی احسان پهلوان را به خدمت گرفت. موضوعی که باعث می‌شود شانس بازگشت ترابی در شرایط فعلی را کم تصور کرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها