کد خبر : 55943

استقلال تا دربی از اسلحه خود استفاده نمی کند

استقلال تا دربی از اسلحه خود استفاده نمی کند

شیخ دیاباته با وجود بازگشت به تمرینات اما همچنان در بازی های تیمش به میدان نخواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، مهاجم مالیایی استقلال چند هفته ای است به دلیل مصدومیت نتوانسته در تمرینات گروهی و مسابقات استقلال حضور داشته باشد. از این رو دیاباته با بهبودی نسبی از روز شنبه به تمرینات تاکتیکی آبی ها اضافه شد اما همچنان برای تیمش به میدان نمی‌رود.

با توجه به اینکه استقلالی‌ها دیدار با پرسپولیس را در دربی پایتخت در پیش دارند، کادرفنی با هماهنگی پزشکان قصد دارد از این بازیکن کمتر استفاده کند تا برای مسابقه حساس دربی آماده باشد.

محمود فکری سرمربی استقلال درباره وضعیت دیاباته گفت: «او تمریناتش را شروع کرده است اما سعی می‌کنیم از او کمتر استفاده کنیم تا دوباره آسیب نبیند. او هنوز به طور کامل آماده نشده است و به هر حال ما هم ریسک نمی‌کنیم ولی دارد با تیم تمرین می‌کند تا ان‌شاءالله در هفته‌های آینده او را داشته باشیم. او بازیکنی است که تاثیرگذار است و در همه بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند. چه به دربی برسد و چه نرسد به هر حال همه بازی‌ها سه امتیاز دارد و برد در همه بازی‌ها برای ما مهم است.»

با این تفاسیر شاهد غیبت دیاباته در ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان خواهیم بود تا او با آمادگی بیشتر به دربی پایتخت برسد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها