کد خبر : 55926

کنایه دوباره فکری به پرسپولیس

کنایه دوباره فکری به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به ما قول دادند که بازی‌های‌مان با پرسپولیس تا دربی برابر باشد، نه اینکه دوباره ما ۲ بازی بیشتر داشته باشیم، خب این اتفاق از همان ابتدا می‌افتاد.

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری در حاشیه تمرین عصر امروز (یکشنبه) استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بعد از بازی با ذوب‌آهن ۲ روز به تیم استراحت دادیم و با توجه به اینکه فاصله‌ای بین بازی با ذوب‌آهن و گل‌گهر داشتیم، در این هفته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، فرصت داشتیم تا موارد پرفشارتری را داشته باشیم و تمرینات تاکتیکی را هم انجام دادیم تا ایرادات فنی را با زمان‌هایی که پیدا می‌کنیم برطرف کنیم و به امید خدا بازی به بازی پیش برویم.

وی در خصوص بازی با گل‌گهر تصریح کرد: آنها از مربی بسیار خوشنامی برخوردار بوده و باتجربه هستند. هر چقدر از این تیم تعریف کنیم، کم است. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و مجموعه گل‌گهر مجموعه بسیار خوبی است و همه آنها فوتبالی و علاقه‌مند هستند. شاید دیر به لیگ برتر آمدند اما ساختار بسیار خوبی دارند. امیدواریم که از بازی با گل‌گهر دست پر بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت بازیکنانی مثل دیاباته گفت: دیاباته تقریبا تمریناتش را شروع کرده و در کار تاکتیکی ما شرکت کرده است اما ما کمتر از او استفاده می‌کنیم تا مجددا آسیب نبیند. ما هم در خصوص او ریسک نمی‌کنیم اما وی با تیم نصف و نیمه تمرین می‌کند تا مشکلی پیش نیاید و در هفته‌های آینده با آمادگی کامل بازی کند.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا دیاباته را برای دربی آماده می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند. دیاباته بازیکن تاثیرگذاری است و در همه بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند، چه دربی و چه بازی‌های دیگر. همه بازی‌ها ۳ امتیاز دارد و برای ما مهم است.

وی در خصوص اعلام زمان دربی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود ما بازی بیشتر داشته باشیم، همان زمانی که پرسپولیس از قطر برگشت، می‌توانستند بازی دربی و سپس بقیه بازی‌های پرسپولیس را برگزار کنند و یا اینکه در آخر نیم فصل بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس را برگزار کنند. اگر ما قرار باشد بازی‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشته باشیم چه فرقی می‌کند؟ شاید باشگاه استقلال یک مقدار زورش کمتر باشد و این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به ما قول دادند که بازی‌های‌مان با پرسپولیس تا دربی برابر باشد، نه اینکه دوباره ما ۲ بازی بیشتر داشته باشیم، خب این اتفاق از همان ابتدا می‌افتاد.

فکری در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال زیبا بازی نمی‌کند، گفت: این مسائل نظر کارشناسان نیست، این نظر دوستانی است که سناریو را از قبل چیده‌اند. من سال‌ها در استقلال بازی کردم و کاپیتان و مربی این تیم بودم و فضا را می‌شناسم. سناریو را از قبل نوشتند که اگر باختیم چه بنویسند، اگر مساوی کردیم چه بگویند و اگر بردیم به چه موضوعی بپردازند. من بازی‌های دیگر را هم می‌بینم. مگر تیم‌های دیگر بازی‌های کهکشانی می‌کنند. ایراد [استقلال] این است که من آدم سالمی هستم. نه پوکربازم، نه شرط‌بند هستم، نه جادوگر و دلال دارم، نه از بازیکن پول می‌گیرم، نه حق کسی را می‌خورم و نه دروغ می‌گویم. ایراد این است که امثال من فقط به درد روز مُردن می‌خورند تا وقتی مُردیم به‌به و چه‌چه کنند و بگویند چه آدم خوبی بود. آدم‌هایی که سالم نیستند، همه دوست‌شان دارند. در جامعه ما آدم سالم را دوست ندارند و فقط در روز مرگش دوستش دارند تا از او تعریف کنند.

وی در خصوص این موضوع که پرافتخارترین مربی لیگ در استقلال ۳ سال برای کار وقت خواست، آیا مدیریت باشگاه به او وقت داده است؟ عنوان کرد: مدیریت در حال حاضر حمایت می‌کند ولی این فشارها هم روی مدیریت تاثیر می‌گذارد و تمرکز آنها را به هم می‌زند. یک واقعیت این است که هیجکدام از دوستان قبول نمی‌کنند و این فضای ناجوانمردانه را به وجود می‌آورند. اگر من امتیاز نمی‌گرفتم می‌گفتند چرا امتیاز نمی‌گیرد. حالا که امتیاز گرفتیم می‌گویند چرا خوب بازی نمی‌کنیم. ما قوم بنی‌اسرائیل شده‌ایم و هر کاری می‌کنیم یک ایراد و بهانه‌ای گرفته می‌شود. من یک روحیه‌ای دارم که با تمام وجودم برای تیمم تلاش می‌کنم. از مجموعه تیم و بازیکنان راضی هستم و بازیکنان با تمام وجودشان تلاش می‌کند. برطرف کردن ایرادات تیم زمان می‌خواهد، حالا چه از قلعه‌نویی که اسم بردید یا دوستان دیگر که در تیم‌های دیگر بودند مطمئنا بدون زمان موفق نشدند. برای همه آنها زمان قائل شدند تا موفق شدند. با توجه به مشکلات ساختاری که در استقلال وجود دارد، زمان می‌خواهد که تا این مشکلات حل شود. اگر من هم بروم و هر دوست دیگری بیاید ساختار درست نشود استقلال مشکلاتش باقی خواهد ماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها