کد خبر : 55840

گل پرسپولیس به نساجی سالم بود؟

گل پرسپولیس به نساجی سالم بود؟

کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت داور بازی پرسپولیس و نساجی توضیحاتی داد.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، درباره داوری بازی پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار کرد: تیم داوری قضاوت خوبی در شرایط نامساعد جوی در این مسابقه به نمایش گذاشت. همچنین گل پرسپولیس در دقیقه ۸۵ صحیح بود و اعتراض بازیکنان نساجی به دلیل آفساید بی مورد بود.  

او ادامه داد: همچنین در دقیقه ۱۶ باید به نفع تیم نساجی اعلام کرنر می‌شد و همین موضوع  اعتراض کادر فنی نساجی را به همراه داشت و در آخر منحر به اخطار به کادر فنی نساجی شد. علاوه بر این، اعلام ضربه خطا در دقیقه ۴۱ برای نساجی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس به درستی گرفته شد و گلی که تیم نساجی مازنداران زد هم صحیح و قانونی بود.

مظفری بیان کرد: دلیل اخراج یکی از اعضای کادر فنی تیم نساجی در دقیقه ۴۶ برای ما قابل تشخیص نبود. اما به طور حتم با وجود دلیل موجه، داور چهارم این مسئله را به داور اعلام کرده است. همچنین اعتراض مهاجم نساجی در دقیقه ۵۴ بی دلیل بود و روی او هیچ خطایی در محوطه جریمه پرسپولیس انجام نگرفت.  

کارشناس داوری گفت: دروازه بان نساجی در دقیقه ۶۰ اخطار گرفت چرا که  او دقایقی قبل از سوی داور به دلیل به تاخیر انداختن شروع مجدد تذکر گرفته بود و این اخطار درست بود.

همچنین دقیقه ۶۱ کاپیتان نساجی اخطار گرفت و به نظرم این اخطار اشتباه بود و خطای او نیاز به اخطار نداشت. اخطار دقیقه ۶۵ به بازیکن نساجی هم خیلی سختگیرانه بود.

او در پایان گفت: در مجموع قضاوت تیم داوری خوب بود و مشکلی  از لحاظ داوری در این بازی مشاهده نکردیم.  

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها