کد خبر : 55839

باشگاه پرسپولیس اصرار به برگزاری بازی داشت!

باشگاه پرسپولیس اصرار به برگزاری بازی داشت!

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر درباره برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در زمین نامناسب توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رضا درویشی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که از قصد روی ورزشگاه وطنی قائمشهر کاور نکشیدند، گفت: همه عوامل هیئت فوتبال مازندران و نیرو‌های شهرداری کمک کردند تا زمین مسابقه آماده برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی شود. من جایی ندیدم که روی چمن مصنوعی کاور بکشند و نیاز به این کار داشته باشد. من حدود ۴ سال است در اینجا حضور دارم و اولین بار است چنین بارندگی داشتیم و آب در زمین مسابقه هیچ وقت جمع نمی‌شد.  

او افزود: ساخت  سکو‌های ورزشگاه وطنی قائمشهر پشت دروازه‌ها به صورتی است که زه‌کشی‌ها از بین رفته است و  چندین مرتبه مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال مازندران انجام دادیم. همچنین با رنگرز رئیس اداره ورزش و جوانان صحبت کردیم و قرار است روز یکشنبه جلسه اضطراری  بگذارد و زه‌کشی زمین انجام بدهند. ما هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات نداشتیم و  شرایط برای ۲ تیم پرسپولیس و نساجی یکسان بود.

درویشی بیان کرد: باشگاه نساجی اعلام کرد در صورتی که پرسپولیسی‌ها از شرایط زمین  ناراضی هستند بازی را فردا برگزار کنیم، اما باشگاه پرسپولیس اصرار داشت که این بازی امروز انجام شود. هر چه که در توان داشتیم برای آماده سازی زمین انجام دادیم و بازی برگزار شد. به هر حال برف روی چمن ورزشگاه وطنی نبود تا روی آن زمین کاور بکشیم و باران باریده بود و آب داخل زمین جمع شده بود و دوستان زحمت کشیدند آب‌ها را تخلیه کردند.  

او در پایان گفت: برای باشگاه بزرگ نساجی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که این تیم شمالی با زحمات حدادیان مالک باشگاه و تلاش کادر فنی بتواند اتفاقات بهتری را رقم بزند.  

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها