کد خبر : 55832

عکس | عملیات تخلیه آب در ورزشگاه شهید وطنی

 عکس | عملیات تخلیه آب در ورزشگاه شهید وطنی

بازی پرسپولیس و نساجی با شرایطی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که این استادیوم بیشتر به استخر شنا شباهت داشت.

به گزارش "ورزش سه"، هوای شهر قائمشهر از روز قبل از بازی نساجی با پرسپولیس به شدت بارانی بود و حتی در چند شهر استان مازندران نیز بارش برف تا میزان نیم متر نیز گزارش شده بود.

در حالیکه از چند روز قبل سازمان هواشناسی مازندران خبر از بارش شدید باران و برف در شهرهای این استان را داده بود، اما این میزان بالای بارش باعث شده بود تا در زمین چمن مصنوعی شهید وطنی، باتلاق هایی از آب شکل بگیرد.

حتی تا ظهر امروز نیز گمانه زنی هایی مبنی بر تعویق این دیدار به گوش می رسید و مسئولین در حال بازدید از چمن ورزشگاه و شرایط آن برای انجام این دیدار بودند که در نهایت تصمیم به برگزاری این دیدار گرفته شد.

در این زمینه باید مسئولین ورزشگاه شهید وطنی پاسخگو باشند که آیا در زمان بارش های شدید در شهر قائمشهر روی چمن این استادیوم را پوشانده اند یا خیر اما این ورزشگاه که جزو استادیوم های معرفی شده فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت های آسیاست، امروز در حد میزبانی دیدارهای دسته دوم کشور نیز نبود.

پیش از شروع این دیدار، کارگرانی با چکمه و تی در حال جمع کردن آب جمع شده روی چمن ورزشگاه بودند و برای این کار حتی از پمپ های مکش آب نیز استفاده شد ولی با این وجود چمن این ورزشگاه به محل جمع شدن آب باران تبدیل شده بود.

 

 

 

شدت بارش و جمع شدن آب در چمن استادیوم، از کیفیت این بازی کاسته بود و حتی در یک صحنه نیز پاس رو به عقب مهدی شیری در یکی از همین باتلاق های ایجاد شده گیر کرد و به یک موقعیت فوق العاده گلزنی برای نساجی تبدیل شد که اگر عکس العمل حامد لک و جلال حسینی نبود، دروازه سرخپوشان باز شده بود.

حتی تصاویری از حامد لک نیز منتشر شد که سنگربان سرخپوشان در حال پاکسازی آب جمع شده در ورزشگاه بود که قطعا این تصاویر برای فدراسیونی که قصد میزبانی جام ملت ها را دارد، زیبنده نیست.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها