کد خبر : 55799

بازی حساس امروز پرسپولیس برای عبور از 2 شوک پی در پی

بازی حساس امروز پرسپولیس برای عبور از 2 شوک پی در پی

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه برگزار می‌شود. در این بازی پرسپولیس باید از شوک باخت فینال آسیا و شوک جدایی ستاره تیم عبور کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر امروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران به علت حضور سرخپوشان ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و اکنون قرار است این ۲ تیم برابر یکدیگر صف آرایی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر تیم اولسان کره جنوبی به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و سرخپوشان بعد از آسیا  باید برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر فوتبال تلاش کنند.

در حال حاضر سرخپوشان پایتخت با ۳ بازی کمتر و کسب ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند و  آن‌ها قصد دارند با پیروزی در بازی‌های معوقه خود، به صدر جدول برسند، اما کار سختی پیش رو دارند.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و بازیکنان باید مراقبت باشند که در این زمین دچار آسیب دیدگی نشوند.

البته مسئولان نساجی مازندران به برگزاری  بازی معوقه این تیم برابر تیم پرسپولیس در امروز معترض هستند و خواستار انجام این بازی در روز پنج شنبه شدند، اما سازمان لیگ با درخواست آن‌ها موافقت نکرد و قرار است این ۲ تیم طبق زمان بندی قبلی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال نساجی مازندران ۲ شکست متوالی برابر سپاهان و مس رفسنجان متحمل شده است و این تیم شمالی با ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

به هر حال هواداران نساجی از عملکرد تیم محبوب خود راضی نیستند و آن‌ها خواستار کناره گیری امیری و فاضلی، مدیرعامل و سرمربی نساجی شدند، اما فاضلی قول داده است که تیمش را به جایگاه مناسبی برساند.

شاگردان فاضلی به برد برابر تیم پرسپولیس نیاز مبرم دارند تا باخت‌های قبلی را جبران کرده و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند و دل هواداران خود را شاد کنند، اما آن‌ها کار سختی مقابل نایب قهرمان آسیا دارند.

جدایی بشار رسن شوکی بزرگ بر پیکره سرخپوشان پایتخت

جدایی بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس بعد از فینال آسیا و پیوستنش به یک از باشگاه‌های قطری شوکی برپیکره سرخپوشان پایتخت وارد کرد و مطهری مربی پرسپولیس این جدایی را خیانت بزرگ به باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد و از این به بعد پرسپولیسی‌ها بدون هافبک عراقی خود باید به مصاف حریفان خود در لیگ برتر فوتبال بروند.

همچنین عیسی آل کثیر محروم است و نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی روز جمعه همراهی کند، اما بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند. در آن طرف، مهدی نظری تنها مصدوم تیم نساجی است که به احتمال زیاد این بازیکن به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

جدال گل محمدی و فاضلی، مربیان جوان لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها