کد خبر : 55793

مطمئنم با فکری می‌توانیم قهرمان شویم

مطمئنم با فکری می‌توانیم قهرمان شویم

مددی گفت: ایجاد حواشی برای برهم زدن تمرکز کادرفنی استقلال، شیوه جدیدی است که عده‌ای برای زمین زدن استقلال به کار بسته‌اند. بنده و اعضای هیات‌مدیره از آقای فکری حمایت می‌کنیم. ما مطمئنیم با هدایت او، استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

به گزارش فرهیختگان، استقلال در فصل جاری خیلی دیر کادر فنی خود را شناخت و محمود فکری دیرتر از موعد مقرر برای آماده‌سازی آبی‌ها به این تیم پیوست و حالا باوجود آنکه آبی‌ها ازلحاظ کسب امتیاز خوب عمل کردند، اما در زمین ضعیف و انتقادآمیز ظاهر شده‌اند که چه‌بسا یکی از عوامل چنین نمایشی همین موضوع یعنی دیر اضافه شدن کادر فنی به این باشگاه باشد، با این‌حال از پیشکسوتان و اعضای هیات‌مدیره گرفته تا احمد مددی، مدیرعامل استقلال همه به آینده آبی‌ها امیدوار هستند، چراکه برخلاف فصول اخیر این تیم ازلحاظ امتیازگیری فعلا عملکرد خوبی داشته و لیگ را بهتر از قبل آغاز کرده است. این درحالی است که خیلی زود نیم‌فصل اول رقابت‌ها به نیمه خود رسیده و اگر تغییر و تحولی در مسائل فنی و تاکتیکی در کار باشد، حالا فرصت آن است، چراکه در غیر این‌صورت اگر زمان بیشتری با این وضعیت سپری شود و خبری از تغییرات فنی نباشد، شاید در آینده پشیمانی دیگر سودی برای آبی‌ها نداشته باشد.

درخصوص روند اخیر استقلال فقط موضوعات فنی و تاکتیکی دخیل نبوده و چالش‌های مدیریتی اخیر نیز تا رسیدن به ثبات و سروسامان پیدا کردن و انتخاب مدیرعامل جدید، مشکلاتی را به‌وجود آورده است که درنهایت با مشخص شدن احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل و یکدست شدن هیات‌مدیره و مدیریت می‌توان ادعا کرد که تقریبا این مشکلات به پایان رسیده است. حالا مددی به‌عنوان مدیرعامل کارش را آغاز کرده، هرچند این انتقاد به نحوه انتخاب او مطرح شده که اختیار کافی و تمام برای مدیریت باشگاه را ندارد، اما خودش اعتقاد دارد به‌عنوان مدیرعامل همراه با اعضای هیات‌مدیره طبق اساسنامه باشگاه به وظایفی که وجود دارد رسیدگی خواهند کرد و مشکل خاصی در باشگاه وجود ندارد. گفت‌وگو با احمد مددی را در ادامه می‌خوانید.

از آخرین شرایط استقلال آغاز کنیم. اوضاع و احوال تیم بعد از مدیرعامل شدن شما چطور است؟

خوشبختانه تمرینات تیم فوتبال استقلال در مجموعه تهرانسر و در زمین اصلی این مجموعه که دارای کیفیت بسیار خوبی است، برگزار می‌شود و آقای فکری و دستیارانش با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و ان‌شاءالله با پیروزی برابر گل‌گهر و موفقیت در دربی، دل هواداران را شاد خواهند کرد.

استقلال در این هفته‌ها زیبا بازی نمی‌کند و این موضوع انتقاداتی را به‌همراه داشته است. در این خصوص و در راستای تقویت کادرفنی با آقای فکری صحبتی نکرده‌اید؟

بنده در مسائل فنی هیچ دخالتی ندارم. اینکه تیم زیبا بازی نمی‌کند را هم بدون شک خواهید دید که به‌زودی حل خواهد شد. به هرحال آقای فکری فرصت زیادی برای بدنسازی و کارهای تاکتیکی نداشته‌اند و به‌مرور زمان شرایط تیم بهتر می‌شود. ازطرفی در برخی بازی‌ها، حریفان به‌دنبال دفاع چندلایه و به‌اصطلاح اتوبوسی مقابل استقلال هستند که شرایط مقابله با آنها متفاوت از یک بازی معمولی می‌شود.

شایعات درباره کادرفنی استقلال بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل ذوب‌آهن و نمایش انتقادآمیز مقابل این تیم آغاز شده تا جایی‌که عده‌ای اعلام کردند مدیران باشگاه به محمود فکری اولتیماتوم داده‌اند. واقعا بحث اولتیماتوم مطرح است یا کادرفنی تحت حمایت شماست؟

متاسفانه برخی شیطنت کردند. ایجاد حواشی برای برهم زدن تمرکز کادرفنی استقلال، شیوه جدیدی است که عده‌ای برای زمین زدن استقلال به کار بسته‌اند. بنده و اعضای محترم هیات‌مدیره از آقای فکری حمایت می‌کنیم. ایشان مربی جوان و در عین‌حال باتجربه‌ای است و ما مطمئنیم با هدایت او، استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

پخش صحنه‌هایی از یک سریال در تلویزیون انتقاد هواداران را درپی داشت و کار به بیانیه باشگاه هم رسید! در این خصوص چه نظری دارید؟

متاسفانه در صداوسیما و در سال‌های اخیر شیطنت‌هایی را شاهد بوده‌ایم که چه در گذشته و چه الان، باشگاه استقلال طی نامه‌هایی خواهان پیگیری و تغییر رویه شده که گاهی این تغییر رویه هم صورت گرفته است. انتظار می‌رود صداوسیمایی که حق پخش را به فوتبال نمی‌دهد و در ازایش درآمد از این فوتبال دارد، حداقل خط قرمز هواداران عزیز را رعایت کند.

درباره دربی و شرایط برابر دو تیم قبل دربی صحبت می‌کنید. آیا قرار است واقعا چنین اتفاقی بیفتد و شرایط سرخابی‌ها قبل از دربی از هر لحاظ برابر شود یا در این‌خصوص توقعی از سازمان لیگ ندارید؟

برای صحبت درباره دربی خیلی زود است. من هم تمایلی ندارم از الان درباره این بازی صحبتی کنم.

پرسپولیسی‌ها انگار برنامه‌های ویژه‌ای برای دربی دارند و حتی در تمرینات نیز هم‌قسم‌ شده‌اند که برای پاسخگویی به کری‌های اخیر، دربی را ببرند و انگار شرایط حساس شده است. در این مورد و برای تزریق روحیه به تیم چه راهکارهایی دارید؟

تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که هواداران مطمئن باشند بازیکنان و کادرفنی ما همه تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به‌کار می‌گیرند. ما الان برای هر پیروزی به بازیکنان پاداش می‌دهیم. برای پیروزی برابر مس رفسنجان، ماشین‌سازی و شهرخودرو به تیم پاداش داده شده است و مطمئنا برای دربی هم پاداش ویژه‌ای تعیین خواهیم کرد.

در جلسه اخیر هیات‌مدیره چه گذشت؟ بعد از اختلافات اخیر همدلی لازم بین اعضا به‌وجود آمده است؟

بنده به‌عنوان مدیرعامل همه تلاشم را می‌کنم تا وظایفی که برعهده بنده است را به‌نحو مطلوب انجام دهم. از هواداران هم می‌خواهم به حواشی توجهی نداشته باشند.

درباره اختیارات شما هم بحث زیاد شده است که ظاهرا بخش زیادی از اختیارات را گرفته‌اند. در این‌خصوص چه صحبتی دارید؟

همین‌قدر می‌گویم که بنده و اعضای هیات‌مدیره طبق اساسنامه وظایفی داریم که آنها را انجام می‌دهیم و مشکلی وجود ندارد.

در کشتی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد. بعد از نایب‌قهرمانی استقلال در رقابت‌های لیگ اتفاقاتی افتاد که خبرساز شد و صحبت‌های علیرضا دبیر علیه باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم را درپی داشت که به‌زعم برخی‌ها توهین‌آمیز بود. قرار نیست در این‌خصوص موضع‌گیری کنید؟

بنده توهینی از آقای دبیر ندیده‌ام. ایشان یک مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی کرده‌اند و در آنجا هم از تلاش‌های انجام‌شده تشکر کردند. ان‌شاءالله در فرصتی دیگر درخصوص تیم کشتی استقلال شفاف‌سازی خواهم کرد.

سرنوشت قرارداد میلیچ چه شد؟ این بازیکن که اتفاقا از محبوبیت ویژه‌ای در بین هواداران برخوردار است، سرانجام در استقلال ماندنی خواهد شد؟

با آقای میلیچ صحبت‌های مقدماتی داشته‌ایم. پس از اخذ نظر سرمربی محترم امیدوارم به نتایج موردنظر برسیم.

بعد از اینکه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص رشید مظاهری به نفع استقلال رای داد حالا شنیده می‌شود پرونده مظاهری در کمیته استیناف با مشکل مواجه شده است. این موضوع صحت دارد؟

خیر، درحال حاضر مشکلی رشید مظاهری را تهدید نمی‌کند و این دروازه‌بان با قدرت به تیم استقلال کمک خواهد کرد.

به‌عنوان سوال پایانی در روزهای اخیر اخباری مبنی‌بر کم‌کاری برخی بازیکنان استقلال و اختلاف‌نظر در کادرفنی در فضای مجازی منتشر شده، این اخبار صحت دارند؟

قطعا بازیکنان استقلال به‌خوبی می‌دانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و من باور نمی‌کنم بازیکنی باشد که در لباس مقدس استقلال کم‌کاری کند. بنده با آقای فکری مرتبا در تماس هستم و اگر چنین اتهامی صحت داشت یا اختلافی در کادرفنی وجود داشت، به بنده انتقال می‌داد تا برخورد لازم صورت گیرد. بازیکنان به‌خوبی می‌دانند آقای فکری از قدیمی‌ها و کسانی است که عمرش را در استقلال گذرانده و بسیار به ایشان علاقه‌مند هستند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها