کد خبر : 55753

بازیگر سریال خانه امن: به جای استقلالی‌ها بودم، تشکر هم می‌کردم

بازیگر سریال خانه امن: به جای استقلالی‌ها بودم، تشکر هم می‌کردم

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حواشی به وجود آمده پس از پخش سریال «خانه امن» توسط باشگاه استقلال گفت: این حاشیه‌ای که این اواخر بین طرفداران دو تیم بزرگ آبی و قرمز رخ داده، به این خاطر است که دو قطبی از ۹۰ دقیقه مسابقه و ورزشگاه خارج شده و وارد زندگی اجتماعی شده است.

به گزارش خبرورزشی، از دو روز گذشته، پخش قسمتی از سریال «خانه امن» که در آن شخصی برای بمب‌گذاری به ورزشگاه آزادی می‌رود و برای اینکه شناسایی نشود خودش را به شکل طرفداران استقلال درآورده و با پرچم این تیم روی سکوها ظاهر می‌شود باعث جنجال‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه شده که حتی منجر به واکنش باشگاه استقلال نیز شده است.

حالا امین زندگانی که یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارد در این رابطه گفت: جریانات دو قطبی در هر جایی، چه ورزش، چه هنر، سیاست و حتی فلسفه و تفکر باعث می‌شود که اصول اصلی فرهنگی فراموش شوند. من خودم اگر زمانی صاحب فرزند بشوم حتما سعی می‌کنم که عاشق ورزش باشد اما تلاشم را نیز خواهم کرد که طرفدار تیمی نباشد.

او ادامه داد: این حاشیه‌ای که این اواخر بین طرفداران دو تیم بزرگ آبی و قرمز رخ داده، به این خاطر است که دو قطبی از ۹۰ دقیقه مسابقه و ورزشگاه خارج شده و وارد زندگی اجتماعی شده است. البته دو تیم طرفداران فرهیخته‌ای هم دارند اما عده‌ای هستند که با دامن زدن به دو قطبی باعث می‌شوند این طرفداران خوب و فرهیخته هم در آتش آن‌ها بسوزند.

زندگانی گفت: اگر بنا به ناراحتی باشد پس باید تمام مردم ایران از اینکه در میان داعشی‌ها در این سریال ایرانی هست عصبانی شوند. یا همه کسانی که اسم خودشان یا عزیزانشان پیمان است از اینکه نام شخصیت منفی فیلم پیمان است ناراحت شوند. یا تمام کسانی که پژو ۴۰۵ دارند به اینکه در این ماشین تروریست‌ها ۴۰۵ سوار می‌شوند، معترض شوند. موضوع جالب اینجا است که اتفاق مهمی که سریال دارد راجع به آن صحبت می‌کند (بمب گذاری) زیر این دو قطبی طرفداری فوتبال گم شد و کسی به آن توجه نکرده است.

امین زندگانی همچنین گفت: واقعا متعجبم که این واقعیت که یک عملیات تروریستی در حال انجام است را فراموش می‌کنیم. من اگر جای طرفداران استقلال بودم از کارگردان تشکر هم می‌کردم چرا که در این قسمت نشان داده می‌شود که استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است و همین باعث می‌شود که یک نفر بخواهد از این شرایط سوءاستفاده کند.

او اضافه کرد: همه تیم‌ها درجه یک هستند و طرفدارانشان قابل احترامند. اما اگر بخواهیم فکر کنیم که یک تهیه کننده و کارگردان ۴۲ قسمت سریال را با این هزینه و صرف وقت و کار سنگین انجام بدهد تا بخواهد علائق رنگی و تعصبات فوتبالی‌اش را نشان بدهد به نظرم باید در این نوع تفکر تجدید نظر کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها