کد خبر : 55748

اسناد محرمانه استقلال چطور لو می رود؟

اسناد محرمانه استقلال چطور لو می رود؟

نزدیک یک سال می‌شود که تمام اسناد محرمانه باشگاه استقلال لو می‌رود و به رسانه‌ها می‌رسد اما آب از آب تکان نمی‌خورد و انگار مسئولان نه تنها از این وضعیت ناراحت نیستند که لذت هم می‌برند.

به گزارش خبرورزشی، احمد مددی تأکید کرد که با خلیل‌زاده و هیئت‌ مدیره استقلال هیچ مشکلی ندارد. مددی همان‌ مدیرعاملی است که کمترین اختیارات را دارد و بدون اجازه هیئت‌ مدیره و البته وزارت نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد و عجیب اینکه حتی عضو هیئت ‌مدیره هم نیست! او که معاون ورزشی احمد سعادتمند بود، حالا سکان‌دار باشگاهی است که به گفته حجت‌نظری سخنگویش باید بابت قراردادهای جدید به سازمان بازرسی توضیح بدهد. قراردادهایی که البته در زمان احمد سعادتمند بسته شده و مددی نقش چندانی در آن ندارد. البته این وسط باید پرسید هیئت‌ مدیره دقیقاً زمان سعادتمند چه نقشی داشت که او قراردادها را دو، سه برابر کرد؟

جدای از افزایش عجیب قراردادها در استقلال، ماجرای رسانه‌ای شدن اسناد محرمانه هم از ابهامات است. نزدیک یک سال می‌شود که تمام اسناد محرمانه باشگاه استقلال لو می‌رود و به رسانه‌ها می‌رسد اما آب از آب تکان نمی‌خورد و انگار مسئولان محترم نه تنها از این وضعیت ناراحت نیستند که لذت هم می‌برند. فرهاد مجیدی تعریف می‌کرد: «حتی قرارداد دیاباته و تمام آپشن‌های قرارداد او را رسانه‌ای کردند که کلی به تیم ضربه زد و ما با تمهیدات مختلف کاری کردیم که عصبانیت شیخ کم شود.» حتی بازیکنان استقلال هم نگران این لو رفتن اسناد محرمانه هستند چون هر لحظه امکان دارد مثل شیخ ریز قراردادهای آنها هم رسانه‌ای شود و هواداران استقلال بفهمند بازیکنی که پارسال کلی سوتی داد و کلی هم غیبت داشت قرارداد ۵/۱ میلیاردی‌اش ۸ میلیارد تومان شده است!

اینکه اسناد محرمانه در باشگاه استقلال و مصوبه رسمی هیئت‌ مدیره رسانه‌ای می‌شود چیزی جز ضعف آشکار مدیریت نیست و این وسط تک‌تک مدیران استقلال مقصرند. مدیری که بلد نباشد از سندها حراست کند که اسمش مدیر نیست. دود این مسئله هم قطعاً به چشم فکری و تیم استقلال می‌رود. نکته اینجاست که رسانه‌ای شدن اسناد حداقل ۶، ۷ بار تکرار شده و کاملاً مشخص است که باز هم این رویه ادامه خواهد داشت اما مدیران سکوت کرده‌اند و شاید حرفی برای گرفتن ندارند چون هر چه بگویند به ضرر خودشان است و مردم بیشتر متوجه می‌شوند که چه افرادی استقلال را اداره می‌کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها