کد خبر : 55744

پاسخ تند و غیرمنتظره مربی استقلال به منصوریان

پاسخ تند و غیرمنتظره مربی استقلال به منصوریان

حضور علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر واکنش تند مربی استقلال را هم به دنبال داشت.

علیرضا منصوریان پس از برکناری از هدایت تراکتور در برنامه این هفته فوتبال برتر حضور پیدا کرد. او در بخشی از صحبت هایش در خصوص استقلال از دستیاران و اعضای نیمکت استقلال خواست تا یار محمود فکری باشند.

منصوریان به طور مشخص از پرویز مظلومی و صمد مرفاوی خواست تا چشم به جایگاه سرمربی استقلال نداشته باشند و او را کمک کنند.

همین جملات بود که واکنش صمد مرفاوی را به دنبال داشت. آن هم واکنشی که تندتر از چیزی بود که احتمالش داده می شد.

به گزارش ورزش سه صمد مرفاوی در این زمینه گفت: واقعا لازم نیست جواب منصوریان را بدهم چون در زندگی چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک ورزشکار، هرکز بی وفایی نکرده ام و نان حلال خورده ام. عملکرد من تحت عنوان سرمربی مشخص است. من دستیار مربیان مختلفی در فوتبال ایران بوده ام ولی هیچ کدام از آن ها تاکنون مدعی نشده اند که صمد مرفاوی چشم به صندلی آن ها داشته است. متاسفانه برخی افراد برای خودشیرینی و رسیدن به اهداف پوچ خود مدعی می‌شوند که فرزند مکتب استقلال هستند ولی حرف های تفرقه انگیز می‌زنند. چنین حرف هایی را می‌زنند تا به اهداف خود برسند. ایشان دوشنبه شب من را متهم به زیر آب زنی کرد، در مورد استقلال حرف های تفرقه برانگیز زد و مالک باشگاه تراکتور را متهم به بی وفایی کرد.

در فوتبال ایران بسیاری بوده اند که بنا به دلایل مختلف با آن ها قطع همکاری شده است. ولی به هیچ یک از آن ها چنین فرصتی برای این که بیایند و کینه های خود را در تلویزیون مطرح کنند، داده نشد اما این آقا به راحتی آمد، از امکانات رسانه ملی استفاده کرد و هرچه دلش خواست، گفت. به نظرم این مسئله هم یک نوع فساد محسوب می‌شود، به همین راحتی اجازه دادند یک نفر به تلویزیون بیاید و چرت و پرت بگوید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها