کد خبر : 55743

یک حامی جدید برای شیری پیدا شد

یک حامی جدید برای شیری پیدا شد

وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های ایران و جهان هم اشتباه کرده و می‌کنند اما زندگی ادامه دارد. مهدی شیری دوست دارد جبران کند و این انگیزه ویژه‌ای برای اوست.

به گزارش خبرورزشی، ادموند بزیک می‌گوید: «فکر می‌کنم حضور وحید امیری خیلی می‌توانست در این بازی تأثیرگذار باشد چون او دوندگی زیاد و حفظ توپ خوبی دارد و هم اینکه بازیسازی خوبی دارد، اگر پرسپولیس وحید را در اختیار داشت خیلی شرایط فرق می‌کرد.»

این نظر بسیاری از کارشناسان و هواداران پرسپولیس بود که حضور وحید امیری و همین‌طور احسان پهلوان خیلی می‌توانست به این تیم کمک کند. وحید امیری فوتبالیست خوش‌اخلاق، فنی و متواضع پرسپولیس اما نظر دیگری دارد و... بهتر است خودتان مصاحبه ما با او را بخوانید.

وحید امیری اگر در بازی فینال آسیا حضور داشت پرسپولیس قهرمان می‌شد؟

پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و به یک بازیکن وابسته نیست. شاید من هم بودم خیلی فرقی نمی‌کرد و به نظرم همه بچه‌ها با تمام وجود جنگیدند و تلاش کردند اما بدشانسی هم آوردیم.

سیستم ویدیویی هم علیه شما بود. 

شاید یک پنالتی هم می‌شد به سود ما گرفته شود اما این‌چنین نشد. به هر حال فینال آسیا تلخ بود اما برای ما تمام شد. ما جمعه با نساجی مازندران بازی داریم و باید دوباره استارت بزنیم، بجنگیم و ان‌شاءالله باز هم قهرمان شویم. 

شکست تلخی بود. به قول الکس فرگوسن در حالی که می‌توانستید جام را در یک قدمی خود در آغوش بگیرید و لمس کنید آن را ازدست دادید.

فوتبال همین است. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم ولی بچه‌های پرسپولیس و کادر فنی خیلی زحمت ‌کشیدند. واقعاً ثابت کردند لایق بهترین‌ها هستند و شایسته قهرمانی آسیا هم بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. من اینجا وظیفه خودم می‌دانم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که بهترین و با معرفت‌ترین در دنیا هستند. دست تک‌تک آنها درد نکند که با این باخت در فینال آسیا هم برخورد خوب، حمایتی و با فرهنگی داشتند. همین حمایت و دلگرمی‌ها ما را برای آینده مصمم می‌کند. 

مهدی شیری همبازی تو دربازی فینال مرتکب اشتباه بزرگی شد که انتقاداتی هم به همراه داشت. در این رابطه نظری نداری؟

مهدی شیری بازیکن باغیرت و زحمتکشی است که الان نیاز به حمایت همه ما پرسپولیسی‌ها و به ویژه هواداران دارد. مهدی نقش زیادی درقهرمانی فصل گذشته پرسپولیس داشت و اشتباهی سهوی مرتکب شد که ممکن است برای هربازیکنی پیش بیاید. بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های ایران و جهان هم اشتباه کرده و می‌کنند اما زندگی ادامه دارد. مهدی شیری همان‌طور که خودش هم گفته است دوست دارد جبران کند و این انگیزه ویژه‌ای برای او می‌تواند باشد. جا دارد از علی آقا پروین و علی آقا کریمی تشکر کنم که ازمهدی شیری حمایت کردند و بزرگی خود را نشان دادند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها