کد خبر : 55601

شانس بازگشت زودتر از موعد مهاجم پرسپولیس چقدر است؟

شانس بازگشت زودتر از موعد مهاجم پرسپولیس چقدر است؟

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده‌های این باشگاه در مراجع بین المللی صحبت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیرساعد وکیل، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره بخشیده نشدن عیسی آل‌کثیر، مهاجم سرخ‌ها در دادگاه داوری ورزش اظهار کرد: جای تأسف است که رای به سود پرسپولیس اعلام نشد. ما در درخواست دستور موقت از CAS به دنبال این بودیم که ثابت کنیم اگر آل‌کثیر نتواند بازی کند، خسارت غیرقابل جبرانی برای تیم و باشگاه پرسپولیس به وجود خواهد آمد.

او افزود: در رأی دیوان داوری ورزش، ۳ شرط برای صدور دستور موقت وجود داشت که به ۲ شرط ایراد نگرفتند. به ما گفتند از نظر قاضی پرونده، فوتبال یک مسابقه با حضور ۱۱ بازیکن است و خسارت غیرقابل جبران برای تیم وجود ندارد و حضور یا عدم حضور یک بازیکن نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد.

وکیل ادامه داد: پرونده ادامه دارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اگر امکان آن وجود داشته باشد، آل‌کثیر زودتر از ۶ ماه به آغوش تیم پرسپولیس بازگردد. در مقررات انضباطی AFC این موضوع وجود ندارد و چنین بندی به کمیته انضباطی ایران برمی‌گردد. مقررات انضباطی AFC این موضوع را ملاک قرار نمی‌دهد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده‌های ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون بیان کرد: پرونده بودیمیر در اختیار من نبوده است و در جریان آن نیستم، اما نشست استماع پرونده کالدرون ۲ هفته پیش برگزار شد و وکلای او دفاعیات خود را ارائه کردند. دفاعیات باشگاه پرسپولیس مطرح شد و مطابق روال معمول در دیوان داوری ورزش باید منتطر باشیم تا رأی نهایی پس از جلسه استماع صادر شود.

وکیل درخصوص پرونده آنتونی استوکس اظهار کرد: پرونده در دستور کار باشگاه است تا اقدام حقوقی لازم انجام شود.

وی در مورد احتمال بخشش عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: باید بپذیریم یک وکیل با درجه نسبی امید به موفقیت وارد یک پرونده می‌شود. ما باید به پیچیدگی موضوع واقف باشیم و این پرونده با توجه به سیاست‌های کلی فیفا و AFC نسبت به تبعیض نژادی، پیچیدگی‌های خاصی دارد. آل‌کثیر سرمایه باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم در اولین زمان در خدمت تیم باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها