کد خبر : 55595

محمود فکری: چه معنی دارد بازیکنان استقلال سریع پست می‌گذارند

محمود فکری: چه معنی دارد بازیکنان استقلال سریع پست می‌گذارند

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکلات این تیم را برشمرد و تأکید کرد که برای خوشحالی استقلالی‌ها مشغول جنگ در چند جبهه است.

به گزارش تسنیم، محمود فکری درباره مسائل مختلف تیم فوتبال استقلال، مشکلات، اهداف و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*دوست ندارم بهانه بیاورم و بگویم چه مشکلاتی داشته و داریم. هواداران و پیشکسوتان در این چند روز به خوبی به مشکلات اشاره کردند که از آنها تشکر می‌کنم، اما برخی‌ها صحبت‌هایی انجام می‌دهند که مشخص است با برنامه‌ریزی برای آسیب زدن به استقلال است. ما هم می‌دانیم مشکلاتی داریم و آنها را کتمان نمی‌کنیم.

*مشکلات و کارشکنی عده‌ای در فضای مجازی باعث نمی‌شود از اهدافم دست بکشم‌. به تنها چیزی که فکر می‌کنم استقلال و هوادارانش است. فراموش نکردم روزی که می‌خواستم به استقلال بیایم هواداران چه درخواست‌هایی از من داشتند. ما قصد داریم روی شخصیت‌سازی و ساختارسازی بازیکنان کار کنیم. به تیم بزرگ استقلال آسیب‌های زیادی وارد شده است که یک شبه نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم. می‌دانم استقلال خیلی کار دارد، اما هواداران واقعی استقلال اجازه ندهند افرادی مانع کارمان شوند. من در حال حاضر بابت خودم هیچگونه ناراحتی ندارم و فقط برای هواداران ناراحتم. آنها بدانند از جنس خودشان هستم و برای خوشحالی‌شان در چند جبهه می‌جنگم.

*بار دیگر به هواداران استقلال می‌گویم، من به خاطر آنها تا روز آخر با مشکلات می‌جنگم، اما خواهش می‌کنم درگیر برنامه‌ریزی‌هایی یکسری افراد نشوند. استقلال چند سال است دچار حواشی و اتفاقات ناخوشایند بوده؟ چند سال است همه چیز را از دست می‌دهیم و می‌خواهیم از نو شروع کنیم؟ فکر نمی‌کنید امروز باید اتحاد آنقدر بیشتر باشیم که هیچ کاری و تبعیضی مانع کار ما نشود؟ خبرهای تیم خیلی راحت به بیرون درز پیدا می‌کند و ما با این چیزها سر و کار داریم و تمرکزمان تنها روی مسائل فنی نیست، اما من پا پس نمی‌کشم و اجازه نمی‌دهم بخواهند به شخصیت استقلال آسیب برسانند. از طرفی، بازیکنان استقلال به خاطر فشارها نمی‌توانند بازی خودشان را انجام دهند، بهتر است هواداران به تیم آرامش بدهند و حمایت کنند.

*وقتی این مسئله را شنیدم درخواست کردم به این بازیکنان بگویند استوری‌های‌شان را پاک کنند. اینجا استقلال است و همه باید براساس مکتب استقلال، مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی رفتار کنند. بازیکن استقلال باید به فکر تیم خودش باشد و حرفش را در زمین بزند. ما باید ابتدا برای موفقیت تیم خودمان تلاش کنیم، به همین خاطر به بازیکنان تذکر دادم. چه معنی دارد یک بازی را می‌بریم سریع پست می‌گذارند. آیا قهرمان شده‌ایم؟! آیا برای هوادار کاری کرده‌ایم؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها