کد خبر : 55588

اسطوره‌های پرسپولیس یک بار هم درباره استقلال صحبت نکردند

اسطوره‌های پرسپولیس یک بار هم درباره استقلال صحبت نکردند

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به رفتار برخی از پیشکسوتان استقلال به باخت این تیم مقابل اولسان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس به رفتار برخی از پیشکسوتان تیم استقلال نسبت به شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا و پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی واکنش نشان داد که در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید:

*آقای مجیدی قابل احترام هستند و من در مورد اسم صحبت نمی‌کنم. این اتفاقات را در کنار اتفاقاتی که در فوتبال دنیا رخ می‌دهد، غیرحرفه‌ای است.  من اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس را مثال می‌زنم. آقایان عابدزاده، علی دایی، علی کریمی و... این عزیزان حتی یک بار نیز در مورد تیم رقیب صحبت نکرده‌اند. به هیچ عنوان این کار را انجام نداده‌اند.

*به نظر من یکی از مشکلات اساسی در فوتبال ما، پرداختن به شکست بقیه است. یعنی انگار ما از شکست بقیه خیلی خوشحالیم و از پیروزی‌هایشان خیلی ناراحت می‌شویم و همین عامل باعث عقب ماندگی ما در فرهنگ اجتماعی و فرهنگ فوتبالی ما شده است.

*به نظر من باید این فرهنگ باید مقداری کم رنگ شود. اینگونه نباشد که ما از باخت بقیه خوشحال شویم. این بازی، یک بازی ملی است. نمی‌شود که بر روی رنگ تیم‌ها صحبت کرد.

*زمانی که شما احترام خودتان و ۴۰ میلیون هوادار را نگه ندارید، طبیعی است این اتفاقات یک واکشن‌هایی در اجتماع دارد که خیلی جالب نیست. در کل این رفتارها، رفتار درستی نیست. فکر می‌کنم برای اینکه ما موفق شویم بر روی پیروزی و موفقیت خودمان گام برداریم و روی شکست بقیه زوم نکنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها