کد خبر : 55585

تشکر شیخ سلمان از پرسپولیس و اولسان هیوندای

تشکر شیخ سلمان از پرسپولیس و اولسان هیوندای

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به هر دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر ارائه فوتبالی زیبا و رقم زدن شبی به یادماندنی تبریک گفت.

به گزارش خبرورزشی، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از برتری ۲ بر یک اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«می‌خواهم از طرف AFC و خانواده فوتبال آسیا به پرسپولیس و اولسان هیوندای برای رقم زدن شبی به یادماندنی و فوتبال زیبا تبریک بگویم. اولسان هیوندای با ارائه نمایشی با کیفیت فوق‌العاده، شایسته ستایش ماست و من می‌خواهم به همه اعضای تیم‌ها از جمله بازیکنان، مسئولان و همچنین کادر پشتیبانی که در پشت صحنه کار می‌کنند، به خاطر مقاومت و تعهد خود تبریک بگویم.

این یک سال چالش‌برانگیز برای همه در سراسر دنیای فوتبال بوده و AFC مفتخر است که با موفقیت و ایمنی، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به سود باشگاه‌ها و فدراسیون‌های عضو برگزار کرده است.

من به نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا می‌خواهم بار دیگر از اتحادیه فوتبال قطر، مقامات این کشور و همه تیم‌های شرکت‌کننده تشکر کنم. این یک تلاش تیمی باورنکردنی بود که اتحاد و همبستگی فوتبال آسیا را به نمایش گذاشت. همچنین باید از شرکای پخش، حامیان مالی وفادار، رسانه‌ها و طرفداران پُرشورمان تشکر کنم. همه کسانی که در ارقام ثبت شده دخالت داشتند.

در پایان و مهمتر از همه، از تیم پزشکی حاضر در قطر، پزشکان، کسانی که در خط مقدم حضور دارند و نیز هیئت حاضر در قطر تشکر می‌کنم. دستاوردهای ما بدون شما ممکن نبود و این موفقیت، ادای احترام به همه شما کسانی است که عزم و اراده زیادی از خود نشان داده‌اید. امروز برای بهترین‌های فوتبال باشگاهی آسیا جشن می‌گیریم، اما همچنان به روحیه و فداکاری شما درود می‌فرستیم».

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها